Avatar billede mib33 Nybegynder
14. april 2002 - 08:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Få messenger frem på anden bruger ???

Jeg er igang med at oprette familien som brugere med begrænsede rettigheder på min Win XP Pro. men messenger kommer ikke automatisk frem, og den skal f.eks. min kone bruge, jeg kan godt få den frem ved at sige "kør som" og så vælge mig selv, men næste gang hun så logger på igen, så er den væk igen, hvordan kan jeg få den til automatisk at starte, lige som den gør hos mig, har det noget med sikkerhedsindstillinger at gøre ????
Avatar billede zeidjon Nybegynder
14. april 2002 - 09:19 #1
Du logger på som din kone og åbner outlook og under optrions eller tools kan man få messenger frem... og når du har den fundet frem så kan du vælge at den skal starte automatisk hver gang hun logger på...

ZeiDjon
Avatar billede mib33 Nybegynder
14. april 2002 - 09:51 #2
Det er der ikke noget der hedder, det er en dansk udgave, jeg har kigget under indstillinger, men der står ikke noget om messenger nogle steder !!
Avatar billede krofar Nybegynder
14. april 2002 - 09:55 #3
I Outlook express, funktioner>>Windows Messenger
Avatar billede mib33 Nybegynder
14. april 2002 - 10:36 #4
Jeg fandt ud af at, når man opretter en ny bruger i win XP, så bruger den XP's standardindstillinger, så jeg skulle bare ind og opdatere messenger til nyeste version, så kører det, men tak fordi i prøvede :-)

Spørgsmål lukket