Avatar billede fanzy Nybegynder
13. april 2002 - 23:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Banner point

hvordan for man banner point og hvordan jeg gad godt vide det og om man kan trykke ubegrænset om dagen osv
Avatar billede fanzy Nybegynder
13. april 2002 - 23:38 #1
http://www.eksperten.dk/spm/197796
tblaster kan du ik lige oprette et spørgsmål og give mig 10 point de andre skal jo også have!!
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
13. april 2002 - 23:39 #2
er lige med på en lytter
Avatar billede fanzy Nybegynder
13. april 2002 - 23:41 #3
jah men der står i reglerne at man skal svare hurtigst muligt!!
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2002 - 23:47 #4
sort snak
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. april 2002 - 00:15 #5
meget sort
Avatar billede ducks Nybegynder
14. april 2002 - 01:08 #6
hvordan får man banner point??????
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. april 2002 - 01:12 #7
klikker på et banner ... men jeg ved ikke om det køre lige nu.
Avatar billede startfirma Nybegynder
14. april 2002 - 07:31 #8
Når man klikker på et banner på eksperten.dk får man 1 point. Man kan max. optjene 1 bannerpoint om dagen, hvilket vil sige at anden gang du klikker på et banner samme dag for du ikke point.

Var det det der blev spurgt om ?

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede fanzy Nybegynder
14. april 2002 - 11:09 #9
ja det var men når jeg klikker for jeg ingenting og jeg ved ik om det er noget med min pc
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 11:14 #10
naj - banner point er så vidt vides blevet afskaffet
Avatar billede dcoder Nybegynder
14. april 2002 - 20:45 #11
Det er efterhånden lang tid siden det blev afskaffet, vist nok på grund af nogle problemer med at gøre systemet sikkert så det ikke blev misbrugt, der planlægges vist at genindføre det når der er fundet en løsning på problemerne, går ud fra det er derfor det stadig står listet i ens points regnskab :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. april 2002 - 23:04 #12
Der kan man bare se - jeg mente heller ikke at de kørte. :)