Avatar billede peterpeter Seniormester
13. april 2002 - 23:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Har fået et lidt ældre webcam - men ingen drivere.....

HejAlle

Jeg har fået fat på et WEBCAM fra Intel.
Producent: Intel
Model: YC64

Men pokker finder jeg infomation om dette samt drivere ???

Tak for hjælpen

Peter
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2002 - 23:41 #1
Avatar billede tumben Novice
13. april 2002 - 23:50 #2
hah det samme ville jeg sige.men for langsom..men der er vist ingen drivere..men lidt læsning..den er vist udgået fra support
Avatar billede geysir Nybegynder
14. april 2002 - 01:39 #3
køp en logitec eller creative for 3-400 og send den gamle til genbrugpladsen
Avatar billede peterpeter Seniormester
15. april 2002 - 18:14 #4
Tak - Men hvad med drivere ?? Eller andre med erfaring omkring dette kamera ??
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2002 - 18:25 #5
kameraet er for gam´melt til at intel gider lave nye drivere til det - så du er vist lidt på herrens mark, medmindre du lige støder på nogen der kender nogen der har de drivere
Avatar billede tumben Novice
15. april 2002 - 18:46 #6
det er ikkke noget jeg ved noget om ..men hvad med her  http://www.driverguide.com/join.htm