Avatar billede unique Nybegynder
12. april 2002 - 20:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ASUS ti4600

Hej

Jeg har lige købt ASUS Geforce 4 ti4600 grafikkort,og har et lille problem. Dog ikke med selve grafikkortet. I pakken med grafikkortet liger der div. software, bl.a. et program "ASUS DVD 2000" Dette program kan jeg ikke installere, da jeg ikke kan finde en kode til dette, hverken på pakken eller i mauualen.
Er der nogen, som har købt dette kort og har samme problem?? , eller kan fortælle mig hvad jeg gør ?? Gider ikke vente flere måneder på at få en kode gennem min forhandler. Han vil sikkert have, at jeg sender kortet tilbage :-(
Avatar billede hologram Nybegynder
12. april 2002 - 22:23 #1
Koden er ikke på "coveret"... den papir/plastic-tingest cd'en lå i?
Avatar billede unique Nybegynder
12. april 2002 - 22:58 #2
HMM DEN RØG UD :-(
Avatar billede unique Nybegynder
12. april 2002 - 23:07 #3
Tak for svaret/kommentaren hologram. Jeg må vist hellere skrive til ASUS :-) Så godt der stod noget på et af papir-holderene, men den smider jeg altid ud, da de ellers bare ligge og flyder,i modsætning til alm. plastic holdere.
hologram, skriv lige et svar, så du kan få dine velfortjente point
Avatar billede hologram Nybegynder
12. april 2002 - 23:28 #4
Du behøver ikke give mig mere end 30 points for det svar... :)
Avatar billede unique Nybegynder
12. april 2002 - 23:47 #5
Jeg er da ikke nærrig :-) klokken er mange og der er weekend tillæg :-)
Avatar billede unique Nybegynder
12. april 2002 - 23:49 #6
Men tror du man kan hente denne kode på nettet ?
ASUS support plejer at tage langggg tid:-(
Avatar billede hologram Nybegynder
13. april 2002 - 16:40 #7
Det kan godt være...
Men om det så vil være lovligt kan vel diskuteres :/
Avatar billede hologram Nybegynder
13. april 2002 - 16:43 #8
Hey, øjeblik...
Er det ikke den der står på cd'en?
S/N: blablabla
Avatar billede unique Nybegynder
13. april 2002 - 22:31 #9
Hehe jo,meget pinligt :-)Det fandt jeg ud af i aftes, havde ellers installeret div. programmer til at finde kode til programmet :-)
Men så kom jeg til at kigge på cdén:-) Det står godtnok ikke særligt tydeligt, men nu kører det.
Avatar billede hologram Nybegynder
13. april 2002 - 22:34 #10
Høh :P