Avatar billede zippery Nybegynder
10. april 2002 - 00:38 Der er 1 løsning

Problemer med Lichtech-motor

Jeg har fuldført en vellykket installation af det nye PC-spil M&M IX op til flere gange, men hver gang jeg klikker på ikonet for at åbne spillet kommer der en fejlmeddelelse ang. den nyindbyggede lichtech-motor i spilarkaden. Hvad er problemet? Mit grafikkort er en ATI 8MB AGP og lydkortet er et Soundblaster 16 PnP...

Til orienterring siger Readme-filen flg. om spillets såkaldte systemrequirements:

2.  System Requirements

The following are minimum system requirements to play the Might and Magic IX
game.  If these requirements are not met, the Might and Magic IX game may
not work properly.

Computer System:  IBM PC and 100% compatibles
Operating System:  Windows® 95*/98/ME/XP/2000**
CPU:  Pentium®II 400MHz (or equivalent) or faster recommended
Memory:  64MB RAM or higher
CD-ROM Drive:  4X CD-ROM Drive
Free Hard Disk Space: 1.0GB
Sound Card:  All major DirectX 8.0 compatible sound cards
Video Card:  DirectX 8.0 compatible 16MB 3D accelerator card with
        Direct3D® support.
Peripherals:  Keyboard and mouse

Note: If your system has a later version of DirectX, make sure that your
hardware drivers are updated and comply with that version of DirectX.
Avatar billede zippery Nybegynder
10. april 2002 - 00:55 #1
Nåh, ja jeg tænkte nok svaret gav sig selv...