Avatar billede d-boy Nybegynder
09. april 2002 - 20:31 Der er 13 kommentarer

opdatere

jeg har en Compaq Deskpro EP 6266/3.2 EA5 med Pentium II Intel processor og ved man kan opdatere den...men hvormeget kan man opdatere og havd skal jeg bruge for at gøre det
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. april 2002 - 20:33 #1
hvad er det du vil opdatere?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. april 2002 - 20:38 #2
mener du ikke opgradere?
Avatar billede d-boy Nybegynder
09. april 2002 - 20:42 #3
Bios-Ram-Processor ja hvad man nu kan finde i sådan en maskine..og jo opgradere
Avatar billede d-boy Nybegynder
10. april 2002 - 14:01 #4
hmmm,det er der måske ingen som kender noget til???
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2002 - 20:48 #5
Jeg har undersøgt det lidt, men kan INTET finde på www.compaq.dk om din maskine.

Hvad bundkort sidder der i nu? Og hvor stor der din nuværende processor?
Avatar billede mcp Nybegynder
10. april 2002 - 21:45 #6
Hvorfor vil du opgradere den? Virker den ikke fint? Noget galt?
Avatar billede d-boy Nybegynder
10. april 2002 - 23:28 #7
det er et Intel AGP bundkort og min processor er på 266Mhz,HD på 2.99GB hvilket er alt for lidt efter min mening...
Jeg skal ikke ligge for meget ind på den før farten tager meget af..
Jeg ved man kan opgradere processor og Ram så de kan yde mere,men mit spørgsmål går på...Hvad skal jeg bruge for at det kan lade sig gøre? har været på Compaq`s side og fandt de første 50 filer man kunne hente ned som skulle gøre det,men min viden er ik så stor,da det er bestemte filer som skal bruges....
Avatar billede d-boy Nybegynder
10. april 2002 - 23:31 #8
Jeg har haft kig på en 20 GB HD, men ak prisen er sgu lidt voldsomt...
Jeg har 64 ram, som straks skal fjernes og erstattes med flere, så snart jeg ved hvad slags ram jeg kan putte i..har hørt at det KUN er compaq`s som passer i og det er jo ik de helt store ram de har..
Avatar billede mcp Nybegynder
11. april 2002 - 00:12 #9
Jeg har en Deskpro model: EN , der bruges som server!
standard= PII 350 | 6,4GB | 64MB

Jeg har uden problemmer opgraderet den til 256MB sdram fra APACER
samt udskiftet processoren med en 450mhz og skiftet HD til 40GB /7200 IBM med Windows 2000 Advanced server! Den køre perfekt, no problems...
Avatar billede mcp Nybegynder
11. april 2002 - 00:14 #10
Alt dette er gjort uden at opgradere BIOS eller andet, blot udskiftet Hardwaren!

;-) mcp
Avatar billede d-boy Nybegynder
11. april 2002 - 11:08 #11
hvad slags processor er det? og vil det oz fungere selv om jeg beholder W98??
Avatar billede mcp Nybegynder
11. april 2002 - 13:34 #12
Processoren er selvfølgelig også en PII bare større! og ja du kan godt forstætte med Win98!
Avatar billede d-boy Nybegynder
11. april 2002 - 13:42 #13
det er jo fornemt!!! har ellers gået længe og tænk på og bygge en ny fra bunde....så smutter jeg en tur på EDBpriser og kigger rundt..