Avatar billede maninred Nybegynder
09. april 2002 - 13:04 Der er 67 kommentarer og
1 løsning

Logo 700x75

Skal bruge et logo der sparker numse :-)

Det er til en hjemmeside om Liverpool FC

Tekst der skal indgå: MenInRed eller
(med mellemrum) Men In Red

Tekst der kan indgå : You'll never walk alone

Størrelse 700 X 75 + evt et lille på 125 X 125

Har smidt lidt billeder til inspiration her:
http://www.meninred.jaha.dk/Eksperten.htm

Glæder mig til at høre fra jer....
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 13:13 #1
Kan da prøve når jeg kommer fra arbejde klokken 17.00
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
09. april 2002 - 13:19 #2
Jeg tror også at jeg vil prøve..... Men også først i aften
Avatar billede maninred Nybegynder
09. april 2002 - 13:26 #3
Det er helt ok - hvor længe plejer et spørgsmål som dette at være åbent ???
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
09. april 2002 - 13:34 #4
Hej.

Det er dig selv der lukker det når du deler pointne ud !.

/Thomas
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
09. april 2002 - 13:43 #5
Hej.

Har du en mail for jeg har lavet et udkast !.

/Thomas
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
09. april 2002 - 13:46 #6
Hej.

Smider lige et link her !.

http://www.tekniskdesigner.dk/meninred.jpg

Sig din mening vi kan jo altid ændre i det...

/Thomas Nielsen
Avatar billede maninred Nybegynder
09. april 2002 - 14:10 #7
Lidt for kedeligt, vil gerne have flere farver og fyld i resten af logoet.

Her er email hvis har brug for den: meninred@mobilixnet.dk

Er først hjemme igen om nogle timer...
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
09. april 2002 - 16:39 #8
Avatar billede uap Nybegynder
09. april 2002 - 16:52 #9
Jeg vil gerne prøve at lave noget til dig, men har først tid senere i aften :-)
Avatar billede maninred Nybegynder
09. april 2002 - 17:10 #10
sad-peter-pan: synes teksten er lidt utydelig og så synes jeg max det ene af de to logo'er skal med.

uap / nonick og andre det er helt ok med i aften og evt senere håber da at få lidt mere at vælge imellem.
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 17:36 #11
jeg kommer med noget om en times tid.
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
09. april 2002 - 17:39 #12
Bedere nu? www.adore.dk/design/projekter/meninred.gif

Jeg har prøvet at lave nogenlunde de samme farver som på logo'et, men hvis du vil have nogle andre farver, så sig bare til..!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 18:01 #13
maninred --> hmm du skal ikke lige lukke det endnu, jeg er lige ved det :)
Avatar billede maninred Nybegynder
09. april 2002 - 18:10 #14
sad-peter-pan: Den grønne farve er nok ikke lige den bedste - tænker nok lidt mere i rød/hvide farver eller delvis ihvertilfald - og savner lidt en "WAUW" effekt ved teksten.

chokobear dk og alle andre - spørgsmålet bliver tidligst lukket i morgen aften - så bare kom med forslag. :-)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 18:23 #15
http://chokobear.amok.dk/meninred.gif her er den, det er bare et hurtigt et men bare sig til
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 18:53 #16
Choko... Husk at lave et lille copyright på dine billeder, indtil du har fået point. Det er en rigitg god idé :)
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
09. april 2002 - 18:54 #17
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 18:57 #18
nonick ->  det er da iorden det skal jeg nok prøve at huske,

har du set det med hemning :(
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 19:07 #19
Choko.. nej. hva´ da? Er han blevet snydt? Så er det ikke første gang.
Jeg er blevet snydt de første 20 gange :(
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 19:09 #20
En lille hurtig én... Der kommer noget mere fra min side. www.digitaleye.dk/exp/men.jpg

De 3 "NoNick" bliver self. fjernet
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 19:14 #21
nonick --> nej han stopper,  så han delte lige point ud, men de er vist allerede blevet lukket de spm. jeg skulle have haft 200 men jeg nåede det ikke, det er vel også godt nok. jeg synes det ville være synd, vis han ikke er her mere. samme med dig og cdc. i er jo de "bedste" konkurrenter. hehe
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 19:16 #22
choko... Det er jo også ulovligt at dele alle sine point ud. Der er heller ikke meget ved at få de nemme point :)
Avatar billede storslem Nybegynder
09. april 2002 - 19:19 #23
Tag jer nu lidt sammen med de fonte dèr! Hvad blev der af verdana? (:
Avatar billede aagaard Nybegynder
09. april 2002 - 19:22 #24
Hvad er det i laver LOGOER´ne i?????
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
09. april 2002 - 19:22 #25
(citat fra maninred) og savner lidt en "WAUW" effekt ved teksten.
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
09. april 2002 - 19:23 #26
Photo shop :D
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 19:25 #27
photoshop 7,0
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 19:28 #28
choko 7.0???? Er det fedt? Hvad koster det? er det den engelske version?
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 19:29 #29
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 19:33 #30
nonick --> to ting det sidste logo her, er det lavet i psp ??

og det er den engelske version, men kun en beta.
Avatar billede maninred Nybegynder
09. april 2002 - 19:34 #31
Generelt: efter at have set et par eksempler, hælder jeg mest mod at der MEN IN RED i tre ord og centreret - og med You will never walk alone med mindre skrift under. Og så med et billede i den ene side og et logo/fuglen i den anden.

Nonick: Kan god lide bagrunden - men kan du ikke finde på et andet billede til den ene side. You will never walk alone er godt som det er men prøv at finde en anden og federe font til "MEN IN RED"

sad-peter-pan fed font med det gennemsigtigt - men prøv at centrere teksten.

Choko Bear rigtig fed venstre side - men teksten er ikke så tydelig
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 19:36 #32
hmm det bliver da lige ændret ti sek
Avatar billede maninred Nybegynder
09. april 2002 - 19:37 #33
Er nød til at smutte nu - for nu spiller de røde snart :-)

Der kommer måske kommentarer sent i aften - men ellers i morgen formiddag.

keep up the good work.
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 19:37 #34
www.digitaleye.dk/exp/men3.jpg - sidste fra mig

"NoNick" bliver fjernet.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 19:41 #35
Nonick ---> www.digitaleye.dk/exp/logotest.jpg er den lavet i psp ??
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 19:43 #36
choko photoshop.. hvorfor?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 19:46 #37
hmm er bare nysgerrig over hvordan du laver det der. kan du ikke lige forklare hvad du har brugt,
Avatar billede nonick Nybegynder
09. april 2002 - 19:49 #38
"piletingen" Er bare en gradient med noget "pillow emboss"
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 19:52 #39
hmm okay, det er nemlig mega fed
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. april 2002 - 19:59 #40
http://chokobear.amok.dk/meninred2.gif her er lige dagens sidste kommentar, men jeg kan lige svare igen i morgen
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
09. april 2002 - 20:50 #41
Hvad er i for nogle ama'er.... jeg oploader et logo som du ikke kan sige nej til maninred... skal bare lige have min host til at funge igen... :o)
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
09. april 2002 - 21:09 #42
ok... så er det oppe...
www.web-pro.dk/liverpool.gif

håber det kan bruges...

Web-pro.dk
Avatar billede uap Nybegynder
09. april 2002 - 23:35 #43
Avatar billede maninred Nybegynder
10. april 2002 - 01:16 #44
Web-pro.dk logo'et sparker virkelig numse må jeg indrømme.
Tror vi har en vinder hvis du kan rykke billedet af Heskey (negeren) lidt til højre. Droppe "Liverpool FC" og i stedet skrive "MEN IN RED" med en størrere font midt i billedet og "You will never walk alone" i den nuværende størrelse neden under.
Avatar billede maninred Nybegynder
10. april 2002 - 01:19 #45
Er der ikke nogen der har mod på at lave det lille loge 125X125. ???

Så kan vi evt splittet pointene 150 til stort logo og 50 til lille.

PS lukker under alle omstændigheder ikke spørgsmålet før onsdag aften hvis i har lyst til at forsøge igen.
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
10. april 2002 - 06:46 #46
Avatar billede uap Nybegynder
10. april 2002 - 11:01 #47
http://eksperten.webbyen.dk/
- HAr smidt et mere derind =)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
10. april 2002 - 13:01 #48
wap, hvordan er det du laver den der kant rundt i billede nummer et??

meninred ---> jeg vil da med glæde lave et mini logo til dig, men jeg skal på arbejde nu, så det bliver bagefter.

web-pro.dk --> det er da et fedt logo, men hold da op med at være så forbandet selvglad
Avatar billede maninred Nybegynder
10. april 2002 - 13:21 #49
sad-peter-pan - synes det ser godt ud nu, jeg afventer lige med yderligere kommentarer indtil i aften.
Avatar billede uap Nybegynder
10. april 2002 - 13:29 #50
maninred>> Hvad synes du om det andet banner jeg lavede?
Avatar billede maninred Nybegynder
10. april 2002 - 13:37 #51
uap synes teksten og det med de tre billeder til venstre ser ok ud, men jeg synes rammen ser lidt kikset ud og boldern er noget utydelig synes jeg.
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
10. april 2002 - 18:25 #52
ManInRed --> sådan... er der flere småting som skal rettes??

www.web-pro.dk/liverpool2.gif

Chokobear dk --> sorry... er heller ikke selvglad.. men siger bare min mening... det var ikke meningen at dizze jer... sku nok ha formuleret det lidt anderledes
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
10. april 2002 - 18:28 #53
ej det er da iorden, det var bare da jeg læste det første gang, at jeg lige skulle se på det igen en gang mere. men det er da iorden. forresten fedt logo du har lavet, hvilket program bruger du
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
10. april 2002 - 18:40 #54
tak skal du have... bruger photoshop 5.5... kan ik så godt li de nye versioner af det... :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
10. april 2002 - 18:41 #55
okay, men hvad er det så for nogle filters du bruger ???
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
10. april 2002 - 18:47 #56
startede med at finde en mørk og en lys rød farve, så lavet clouds på baggrunden... derefter lavede jeg en duplicate af baggrunden, og lavede så patchwork på den... så brugte jeg erasertool til at lade en fade effekt på gittert som blev dannet med patchwork...

jeg hentede de billeder som er, Liverpool logoet, og de 2 spillere, fjernede baggrunden på dem, så jeg kun havde spillerne, og logoet... det satte jeg så ind på billedet, og satte opacity på spillerne til 50%... og så resten er bare tekst...
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
10. april 2002 - 18:55 #57
Maninred
har os lavet et 125*125 version... så passer de 2 temaer på billederne os sammen...

www.web-pro.dk/lilleliverpool.gif
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
10. april 2002 - 18:57 #58
web-pro.dk --> hvad er der at  sige, den er mega fed
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
10. april 2002 - 18:58 #59
Neeej - Mine er flottere *G*... Nah.. Det er da' pænt pænt :D
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
10. april 2002 - 19:16 #60
tak skal i ha begge 2! :)
Avatar billede maninred Nybegynder
10. april 2002 - 20:17 #61
Web-pro: Synes det ser kanon ud - vil dog gerne have det lille logo uden baggrundsbillede også - men ellers er jeg klar til at give dig alle 200 point :-)

Synes også i andre har lavet nogle flotte ting men logo'et fra web-pro.dk var lige den tand bedre synes jeg.

Takker for godt arbejde.

PS kommer nok snart tilbage med mere arbejde - da jeg synes det er et virkeligt godt koncept det her.
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
10. april 2002 - 20:24 #62
maninred, altså, uden spilleren??
Avatar billede maninred Nybegynder
10. april 2002 - 20:27 #63
web-pro - jeps :-)
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
10. april 2002 - 20:33 #64
Avatar billede maninred Nybegynder
10. april 2002 - 20:40 #65
Takker web-pro.dk jeg sender pointene nu.

PS kan jeg få logoerne som photoshop filer også ??
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
10. april 2002 - 20:49 #66
Avatar billede maninred Nybegynder
10. april 2002 - 20:59 #67
Hmm får en eller ander fejl meddelse omkring at jeg mangler noget Quicktime når jeg vil hente dem - kunne du ikke sende dem til min email adresse i stedet ??

meninred@mobilixnet.dk
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
10. april 2002 - 21:30 #68
de er sendt