Avatar billede nathan Nybegynder
09. april 2002 - 09:48 Der er 1 løsning

overføre kode som variable

Hej Jeg har følende kode, jeg vil gerne "overført" koden(starte fra <form... /form> til en var. så kan jeg kalde den i en onclick(var) er det muligt?

------
document.all.toolbuffer.innerHTML='<form name="thor"
method="POST" action="buffer2.asp" onsubmit="return hidebuffer(this)"><p align="center"><input type="hidden" name="Address2" value="<%=address%>" size="20"><input type="hidden" name="x" value="<%=x_set%>" size="20"><input type="hidden" name="y" value="<%=y_set%>" size="20"><input type="text" name="Buffer" size="20"><br><b><font color="#FFFFFF">Buffer in (m) </font></b>  <input type="submit" value="Send" name="B1"></p></form>'
-------
Avatar billede thomashove Nybegynder
09. april 2002 - 09:55 #1
jeps du laver bare en variabel i javascript : f.eks.

x="<form name='thor'
method='POST' action='buffer2.asp' onsubmit='return hidebuffer(this)'><p align='center'><input type='hidden' name='Address2' value='<%=address%>' size='20'><input type='hidden' name='x' value='<%=x_set%>' size='20'><input type='hidden' name='y' value='<%=y_set%>' size='20'><input type='text' name='Buffer' size='20'><br><b><font color='#FFFFFF'>Buffer in (m) </font></b>  <input type='submit' value='Send' name='B1'></p></form>";