Avatar billede keldc Nybegynder
07. april 2002 - 22:51 Der er 3 kommentarer

gamle dansk.

        jeg har en ven i usa som meget gerne vil have nogle gamle danske sange fra omkring 50erne på dvd er der nogen der ved hvor de kan købes og evt.sendes direkte.    keldc
Avatar billede 12705 Nybegynder
07. april 2002 - 23:03 #1
er cd'er gået af mode???
Avatar billede keldc Nybegynder
07. april 2002 - 23:09 #2
nej ok det var enfejl,det skulle selvfølgelig være cd
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
07. april 2002 - 23:25 #3
Sange fra Glemmebogen med Kim og Kjukken, de sange kan jeg huske at min mor gik og sang, medens hun arbejde i den lille toværelses på Nørrebro.