Avatar billede langt_ude Nybegynder
05. april 2002 - 14:50 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

NTFS ---> Fat32

kan jeg konventere mit NTFS-drev til Fat32, så mine andre styresystemer OGSÅ kan forstå det?
Avatar billede dinkie Nybegynder
05. april 2002 - 14:52 #1
Sorry man kan ikke gå den vej.. Kun fra FAT > NTFS..

Ellers hedder det reinstall..
Avatar billede Slater Ekspert
05. april 2002 - 14:53 #2
Formattering faktisk.
Avatar billede riversen Nybegynder
05. april 2002 - 14:57 #3
ja, det kan du godt...der findes programmer som fx partition magic, men det koster lidt penge. Det er til gengæld meget godt at have ved hånden.
Avatar billede riversen Nybegynder
05. april 2002 - 14:58 #4
ellers om-partitionering...mener ikke formatering er nok eller re-install for den sags skyld.
Avatar billede riversen Nybegynder
05. april 2002 - 14:59 #5
eller dette program kan gøre, så du er fri for at konvertere...kan læse direkte fra win98 selvom det er ntfs
http://www.winternals.com/products/fct/