Avatar billede zniper Nybegynder
05. april 2002 - 09:16 Der er 26 kommentarer

SMS Virus

Hej jeg er har været oppe og slås,og vil meget gerne sende min"ven" en SMS virus

PS lig et link................
Hjælp!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. april 2002 - 09:17 #1
Sådanne ting er ulovlige, og derfor også ulovlige på Eksperten. Luk spørgsmålet.
Avatar billede riversen Nybegynder
05. april 2002 - 09:18 #2
noget der ikke eksisterer og ikke er muligt kan vel ikke være ulovligt

zniper: der findes ikke sms vira
Avatar billede riversen Nybegynder
05. april 2002 - 09:18 #3
så vidt jeg ved da ;-)
Avatar billede zniper Nybegynder
05. april 2002 - 09:22 #4
"jeg sagde lig et link!" jeg fik tæv forfanden!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede marsk Nybegynder
05. april 2002 - 09:25 #5
Nej, ingen vira, men der er en "Hollyday" der viser en Fax en Email og en talebesked i displayet og dem kan man kun fjerne ved at skifte simkort men et af samme teleudbyder og bytte om igen!!!
virker kun  på Nokia-telefoner
Men hvor man kan finde dem, ved jeg ik!!!

>>> Marsk
Avatar billede riversen Nybegynder
05. april 2002 - 09:26 #6
zniper: drop nu den attitude...der kan ikke lægges et link til noget der ikke eksisterer...
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
05. april 2002 - 09:26 #7
Pkt 1. Der findes noget der minder om det.
Pkt 2. Den er skide irreterende
Pkt 3. Den findes ikke på nettet "Den skal sendes fra en anden telefon"
Pkt 4. Den er 110% Harmløs, Da den fjernes ved at tage simkortet ud og sætte et nyt i og så skifte tilbage igen

Den gør følgende: Aktivere den visuelle indikator for
Indkommende Fax
Indkommende E.mail
Besked på telefonsvaren
Og et par stykker mere, men den er Harmløs, Det er den eneste der findes.

Hvis du har været oppe at slås var det så ikke på tide at komme videre, og måske se at blive lidt ældre.

Du bliver ikke større af at gøre andre mindre

MC
Avatar billede riversen Nybegynder
05. april 2002 - 09:28 #8
mc.lucifer: vise ord...
Avatar billede cool-wil Nybegynder
05. april 2002 - 09:29 #9
zniper> selvom du fik tæsk, skal du ikke regne med support, til at finde en virus her inde...

som marsk siger, findes der er "virus" som ikke er en virus, men noget andet..
Min mobil lider under selv samme ting lige nu, og jeg kan ikkke bruge den mere, da jeg ikke kender nogle med et tele dk sim kort, som er hjemme...
Avatar billede cool-wil Nybegynder
05. april 2002 - 09:30 #10
mc> gode ord...:-)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
05. april 2002 - 09:30 #11
Cool Will. Hvis din telefon ikke er netvæks låst, Behøver det ikke være samme udbyder, Bare til orientering.

MC
Avatar billede zniper Nybegynder
05. april 2002 - 09:30 #12
Jeg henter fandenme lortet selv!!!!!!!!

attitude.....helt ærligt
Avatar billede cool-wil Nybegynder
05. april 2002 - 09:32 #13
oki tak mc...
problemet er at det ikke er en nokia..
det er sket på en erricsson, efter en våd nat( fest)...
model nummer a2628s... den er heeelt død, og nede...:-( aner ik hvad det er, men regner med det er noget i stilen med de i har der, min kan bare ikke tænde eller noget( og jeg er 100% sikker på at der ikke kom øl eller andet på)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
05. april 2002 - 09:34 #14
Cool Will, Den tror jeg godt du kan kaste over højre skulder så, For den "(Virus)" ligger bare på telefonen, den kan sagtens benyttes selv om den er på. Når du skriver Våd nat, kunne det lyde som om du har en fugt skade, Kun et gæt

MC
Avatar billede cool-wil Nybegynder
05. april 2002 - 09:36 #15
nej den lå slet ikke i de lokaler:-)
den lå her hos mig, festen var 10 km væk:-)

jeg aner ikke hvad det er, den kostede kun 20 kroner fra telia, så jeg overlever jo nok:-)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
05. april 2002 - 09:38 #16
Cool Will>>ok, Har bare aldrig hørt om en Telefon ""((( VIRUS)))"" der fik telefonen til at slukke og være død, Sååååå det er det nok ikke

MC
Avatar billede zniper Nybegynder
05. april 2002 - 09:38 #17
Hvad helved rager det mig om du har haft "fugt skade"

Lig et farligt link.......
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
05. april 2002 - 09:38 #18
Anmeldt til Admin og Co.
Avatar billede kilach Nybegynder
05. april 2002 - 09:44 #19
Avatar billede cool-wil Nybegynder
05. april 2002 - 09:45 #20
zniper> snak ordentligt, jeg prøver bare at hjælpe... du er nu på min ignore liste for fremtidig hjælp.....

wil/
Avatar billede hojben Novice
05. april 2002 - 10:55 #21
Zniper > da det ikke er tilladt at spørge efter virus uanset om det findes eller ej, er du hermed deaktiveret.

Læs reglerne og du er velkommen igen

Hojben/CA
Avatar billede marsk Nybegynder
05. april 2002 - 12:49 #22
Vira skal bekæmpes ik' udbredes!!!

>>> Marsk
Avatar billede perhaps Nybegynder
05. april 2002 - 14:08 #23
hojben>Tak hojben! Rigtig disponeret.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. april 2002 - 22:03 #24
Hojben. Skide godt takke, Sådanne en Biiiiiiip
Godt arbejde

MC
Avatar billede hojben Novice
07. april 2002 - 18:06 #25
Takker... Endelig bliver man værdsat for et stykke arbejde.. :)
Avatar billede kartolux Nybegynder
12. maj 2002 - 13:43 #26
Det hedder at "lægge et link" - ikke "ligge et link"