Avatar billede lynet Nybegynder
04. april 2002 - 09:56 Der er 3 kommentarer

Skal bruge en komplet guide over hvordan et grafikkort fungere.

Skal bruge en komplet guide over hvordan et grafikkort fungere, helst meget detaileret.
dette er til en skoleopgave, og al hjælp vil blive meget påskønnet.!
på forhånd tak:!
Avatar billede taskmgr Nybegynder
04. april 2002 - 10:02 #1
Ved ik om du ka bruge det, men her er lidt:
http://www.edbpriser.dk/guider/guide_vis.asp?GuideID=1002
Avatar billede chr_so Nybegynder
04. april 2002 - 10:12 #2
Avatar billede lynet Nybegynder
04. april 2002 - 11:54 #3
disse 2 guides er begge udemærkede.
men jeg skal bruge guider som er meget tekniske, som ikke forklarer overfladisk, men virkelig går i dybden. behøver ikke være dansk!