Avatar billede khand Nybegynder
03. april 2002 - 18:39 Der er 3 kommentarer

PHP og WinAmp

Findes der ikke et script der kan vise på siden hvad WinAmp afspiller her og nu?

Siden ligger på en Apache server på sammen maskine som WinAmp'en er installeret.
Avatar billede cyberdude Nybegynder
03. april 2002 - 19:12 #1
jeg tror du måske skal over i noget asp og så have bygget noget c++ script for at komunikere med winamp.... men tør dog ikke sige at det er eneste mulighed ej heller om det vil virke......
Men følger da spændt udviklingen i dette her spm :-)
Avatar billede well_r Nybegynder
03. april 2002 - 19:18 #2
jeg ved ikke med PHP
men der findes et program til at lave din computer om til en "radio".. så på den måde kan man se hvad du afspiller på en HTML fil!
Avatar billede asger Nybegynder
03. april 2002 - 19:38 #3