Avatar billede kasseper Nybegynder
15. juni 2000 - 17:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flowstop på ADSL forbindelsen

Hej Alle.

Jeg har et ADSL abn. hos TDK. Jeg oplever ofte flowstops på min forbindelse. TDK har endnu ikke kunne finde fejlen...tsk.tsk.tsk
Det meget mærkelige er at når jeg oplever et sådan stop, kan jeg starte mit mail program (Outlook ekspress) også kommer der fint data igennem til dette program men browseren er fuldstændig død. Dette er den indtil jeg lukker forbindelsen ned og åbner den igen. Problemet er både på Netscape og IE.
Avatar billede runee Nybegynder
15. juni 2000 - 18:12 #1
Jeg har præcis samme problem, på samme forbindelse....En af mine venner er også i samme situation, TDK er ikke for go'e (

Vores situation bliver ikke bedre af at vi spiller et MMORPG der kræver et konstant flow...Oplever de stop under spillet, resulterer det typisk I at spillet skal genstartes. Det er ikke særligt optimalt, taget i betragtning at det er Realtime, og ofte kan resultere i timevis af spild (Der er ikke noget der hedder at man kan gemme spillet i ny og næ :o)

Så ingen løsning, blot en kommentar

Avatar billede overload.dk Nybegynder
15. juni 2000 - 20:50 #2
TDK sutter, overvejet at skrifte til World Online?

Heller ingen løsning her, men det lyder som et problem kun TDK kan gøre noget ved...
Avatar billede versicolor Nybegynder
20. juni 2000 - 09:44 #3
Hej kasseper.

Har du tænkt på at problemet måske kunne ligge hos dig. Da det er 2 forskellige porte din mail og dit IE bruger. EVT problemer kan ligge i opsætningen af communicationen mellem dit netkort og resten af computeren, måske er der en conflikt mellem dit netkort til adsl og (hvis du har) dit almindelige netkort. Så i stedet for at råbe op om hvor skod TELEDK er så kig lige på hvor ..... deres kunder er :-)

Avatar billede kasseper Nybegynder
20. juni 2000 - 11:44 #4
Hej versicolor, hvis du ser på det indlæg som JEG skrev, så har jeg ikke råbt noget som helst. Det su skriver om hvorvidt mit netkort er i konflikt med ADSL fra TDK, er ikke aktuelt, da det var det netkort som man SKAL købe af TDK, for at kunne køre ADSL.
Jeg vil give dig ret i at det muligvis er et problem med opsætningen, men det er ligesom også derfor jeg har stillet spørgsmålet, for at få et svar ikke for at hænge noget firma ud for at ikke kunne levere en ordentlig service...!!!
Jeg har iøvrigt ikke noget andet netkort.

mvh. Kasseper
Avatar billede kasseper Nybegynder
30. juni 2000 - 10:38 #5
Nu er der gået 14 dage siden jeg postede spørgsmålet, og jeg vil hellere give pointene til noget andet, så jeg tager dem selv og stiller et nyt spg. om føje tid....

Anyway så har TDK endnu ikke fundet fejlen...!