Avatar billede linuxgeek Nybegynder
01. april 2002 - 18:58 Der er 5 kommentarer

Spørgsmål

Hvad er ideen i, at betale 30.000 kr. for et program, hvilket i dette tilfælde er 3D Studio Max, når man kan få et gratis program, som kan det samme, ang. lys-effekter, 3D-modelering, 3D-animationer?
Hvad er så ideen i, at betale 30.000 kr. for et program, når man kan få et program, som kan _nøjagtig_ det samme, som 3D-Studio Max? Programmet jeg snakker om, er Anim8or og kan findes på www.anim8or.com og kigger du på siden, vil du se et hav af Tutorials, som viser hvordan du laver Special effects, 3D-animation osv osv. + et galleri med flotte 3D-billeder lavet i Anim8or.
Jeg har selv prøvet Anim8or, og jeg synes, at mange af deres Tutorials, bygger på noget af det som de viser i DK-4's Sprites, som fortæller noget om special-effects i 3D Studio Max.
Jeg taler altså af erfaring!
Giv mig 5 gode grunde, til at vælge 3D Studio Max frem for Anim8or.

Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. april 2002 - 19:17 #1
Prøv næste gang du opretter et spørgsmål, at give det en mere beskrivende overskrift...

Hmmm, det har du vidst fået af vide et par gange før, eller?
Avatar billede hojben Novice
01. april 2002 - 20:09 #2
og jeg fatter ikke at du konstant forventer at få brugbare svar når alle (eller 75%) af dine spørgsmål går på 0 point..
Avatar billede invisibleman Nybegynder
01. april 2002 - 20:55 #3
<kommentar som "private" invisibleman>
linuxgeek: Nu er jeg seriøst snart træt af dig og dine latterlige spørgsmål!! Først var det spillenes større krav, bedre hardware osv. du var sur over, og nu spørger du hvorfor man betaler 30k for et program når man kan få et magen til der er gratis.

Der er nok en grund til at 3D Studio Max koster hvad det gør og at det andet program er gratis. Har du nogensinde overvejet at man får hvad man betaler for ? (herunder er O.S. IKKE inkluderet).

Jeg kender intet til programmerne, men er næsten stensikker på at Anim8or kan langtfra det samme som førstnævnte.
</>

<kommentar som coadmin>
De her 0 point spørgsmål og LATTERLIGE spørgsmål som intet formål tjener, ej heller bidrager til Ekspertens viden database ser jeg gerne du stopper.

De er nytteløse, de fleste er snart TRÆTTE af dig (IGEN sjovt nok...) og i det hele taget synes jeg du bør tage op med dig selv om du har noget egentligt at spørge om eller om du bare vil spamme Eksperten.

Er det sidstnævnte må du gerne blive væk, er det førstnævnte så lad os venligst vide det så ikke folk bliver HELT trætte af dig og slet ikke vil hjælpe dig en dag hvor du måske har brug for det.
</>
Avatar billede stigc Nybegynder
01. april 2002 - 21:12 #4
invisibleman >>

Jeg forstår ikke din tone! Er det fordi han har sat 0 point på spil, eller er det spørgsmålets karaketer?

At sætte 0 point på spil gør man da tit, når man sigter efter en debat og ikke et egentlig svar.

Spørgmålet kan diskuteres, men det er vel op til folk selv, hvad man spørger om, og hvordan de formuleres.

Jeg er egentlig ligeglad med hvad han tidligere har stillet af spørgsmål, og ser derfor kun på dette spøgmål alene. Jeg ser intet galt med spørgsmålet.
Avatar billede linuxgeek Nybegynder
01. april 2002 - 21:31 #5
stigc - NEMLIG :)