Avatar billede itiot Nybegynder
30. marts 2002 - 03:21 Der er 4 kommentarer

Stregkode scanner pinout

Er her nogen der har erfaring med en metrologic ms700? jeg mangler pinout på den så jeg kan tilslutte den til min serielle port (9 pin).
det er en gammel udgave med et 15 pin stik på.

jeg har et konverterkabel hvor der kommer 4 ledninger ud med data, er der nogen der ved hvordan jeg måler præsist hvad der kommer ud?

mvh
itiot
Avatar billede brilleaben Nybegynder
30. marts 2002 - 09:00 #1
Kig i Userguiden:

http://www.metrologic.com/corporate/downloads/manuals/iuguides/iu700.PDF

Der er pin layouts (side nogle & 40 og fremefter)
Avatar billede itiot Nybegynder
30. marts 2002 - 14:02 #2
Som skrevet er det en gammel udgave af scanneren med 15 pin og den guide du henviser til er til den nye hvor der sidder et 25 pin parallelt på. desværre har metrologic ingen online manualer for denne gamle udgave. Jeg har snakket med metrologic, men har efterhånden ventet i 2 uger på svar....
Avatar billede brilleaben Nybegynder
30. marts 2002 - 14:12 #3
Ah - ok - shit :-(  Har du prøvet at høre Delfi?  De plejer at kunne hjælpe ... (www.delfi.dk)
Avatar billede itiot Nybegynder
30. marts 2002 - 14:18 #4
ok tak -prøver dem tirsdag -jeg lader høre fra mig