Avatar billede rocekiller Nybegynder
29. marts 2002 - 12:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vektorer i mathcad

Hvordan plotter man en vektor i mathcad 2001i Professional.?
fx (det kunne se kønnere ud ;o))
  |2|
a=|5|

i et vektor plot, kan ikke få den til at vise noget som helst, den vil simpelthen ikke godkende variablen.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
29. marts 2002 - 12:51 #1
sådan at der kommer til at stå at a=(2,5) bare over hinanden????
Avatar billede freekyzone Nybegynder
29. marts 2002 - 12:53 #2
tryk "ctrl + m"

derefter skal du så vælge 2 i den første og 1 i den nederste... derefter har du dem på vektorform...
Avatar billede rocekiller Nybegynder
29. marts 2002 - 12:56 #3
det ser jo selt ikke for godt ud.
I mathcad: a : [CTRL]m 2 [tab] 1 [enter] 2 [tab] 5 [enter]
Avatar billede rocekiller Nybegynder
29. marts 2002 - 12:56 #4
det er jeg klar over, det jeg vil er at plotte det i et plot.
Avatar billede rocekiller Nybegynder
29. marts 2002 - 13:01 #5
Avatar billede freekyzone Nybegynder
29. marts 2002 - 13:10 #6
kan ikke åbne/læse det....
Avatar billede rocekiller Nybegynder
29. marts 2002 - 13:22 #7
nu skulle den være gemt i MC6 format
Avatar billede rocekiller Nybegynder
08. april 2002 - 22:50 #8
Det var dog utrolig, så snart det kommer til lidt mere kompilcerede spørgsmål, så er der ingen på eksperten der kan svarer på det. Dropper exp.dk og hopper tilbage til usenet.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
09. april 2002 - 09:04 #9
rocekiller -> tak for komplimentet..

Det kunne være du skulle følge lidt bedre med i skolen, så du ikke behøvede at lave lektierne i MathCAD....
Avatar billede rocekiller Nybegynder
28. maj 2002 - 21:59 #10
freekyzone: undskyld, det var på ingen måde personligt ment. Min pointe er at man rigtig ofte får nogle meget hurtigt svar, og ofte svar som ikke løser ens problem, selvom det bare havde krævet at læse spørgsmålet /ordenligt/ igennem, for at kunne se at svaret ikke var /godt nok/.