Avatar billede phycopat Nybegynder
28. marts 2002 - 21:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Win98 Og WinXp

Hvad kan jeg gøre for at få dem til at finde hinanden? Jeg har snart prøvet alt i Xp... og kan ikke finde flere løsninger! Derfor håber jeg at i har nogle gode ideer/ting jeg kan gøre!

Er der et program eller noget man skal hente?

Avatar billede medions Nybegynder
28. marts 2002 - 21:53 #1
http://www.eksperten.dk/spm/187900

det kan vidst hjælpe dig lidt...

//>Rune
Avatar billede phycopat Nybegynder
28. marts 2002 - 23:04 #2
Jeg fandt ingen hjælp der! Er der ikke en "ABC" man kan gå efter hvis at man skal have det til at virke???? Det er virkeligt vigtigt at jeg får det til at virke