Avatar billede ziz Nybegynder
28. marts 2002 - 14:22 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Tekst chat

Hej så prøver jeg igen. Denne gang ønsker jeg en helt almindelig tekst chat :-) Godt nok lidt speciel alligevel. Selve chatten skal være i 4 vinduer,

Vindue 1. Banner (øverst)
Vindue 2. TekstChatten (Midt i højre side)
Vindue 3. Skriv (Nederst i højre side)
Vindue 4. Menu/Info/Rum osv. (Venstre side)

Se et eksempel her:
http://www.friserverplads.dk/zlum/eks.jpg
(Ligger ikke på min side, da jeg venter på webhotel)

Man skulle kunne logge ind som:
Gæst: Hvis der er 2 gæster inde så hedder den ene gæst1 og den anden gæst2. Har ingen funktioner, kan bare skrive. Skifte rum.

Bruger: Skrive til andre brugere, skifte rum, dog ikke til admin rum, rette i info osv.

Admin: Slette, redigere brugere. Gå til admin rum, nulstille chatten, låse et rum osv.

Det skal ikke være en super avanceret chat, men lidt alligevel.

Man optjener points for hver 15 man er online, altså 15 min. 1 point.

Hvis du kan klare denne opgave, så venter der 500 points til dig. Måske mere..

Krav:
Mysql, Php, (JavaScript, "hvis det er nødvendigt") og PHP

Avatar billede stinep Nybegynder
28. marts 2002 - 14:24 #1
Hvor mange gange vil du have 'php' med? ;)
Avatar billede schaefner Juniormester
28. marts 2002 - 14:25 #2
Nu er friserverplads jo nede så billedet kan vi ikke bruge til så meget. Jeg tror du kan downloade nogle udemærkede chat-scripts herfra www.hotscripts. Mon ikke du så kan ændre designet efter dine egne ønsker.
Avatar billede ziz Nybegynder
28. marts 2002 - 14:26 #3
friserverplads virker da---
Avatar billede stinep Nybegynder
28. marts 2002 - 14:26 #4
Jeg kunne godt se billedet??

http://www.phpuniverset.dk og søg på TinyChat... tror du kan bruge den
Avatar billede ziz Nybegynder
28. marts 2002 - 14:26 #5
hvor mange gange jeg vil have php med? hvad mener du..?
Avatar billede stinep Nybegynder
28. marts 2002 - 14:26 #6
Det skal godt nok modivficeres lidt, men hvad pokker.. :)
Avatar billede ziz Nybegynder
28. marts 2002 - 14:27 #7
TinyChat har jeg prøvet.. Men jeg søger et færdig udviklet system, som jeg så vil arb. videre på. Jeg er villig til at ofre penge..
Avatar billede stinep Nybegynder
28. marts 2002 - 14:27 #8
>>Krav:
>>Mysql, Php, (JavaScript, "hvis det er nødvendigt") og PHP

Det var en joke.. du skrev php 2 gange ;)
Avatar billede ziz Nybegynder
28. marts 2002 - 14:27 #9
hov undskyld :-)
Avatar billede lojmann Nybegynder
28. marts 2002 - 14:27 #10
Og det tror du der er nogle der gider at lave for point kun?
Avatar billede ziz Nybegynder
28. marts 2002 - 14:28 #11
>> TinyChat har jeg prøvet.. Men jeg søger et færdig udviklet system, som jeg så vil arb. videre på. Jeg er villig til at ofre penge..
Avatar billede vladimirr Nybegynder
28. marts 2002 - 14:30 #12
lojmann: Det kan jo være at der er nogen der har fundet et sted man kan købe ind for point?
Hvis det er tilfældet vil jeg gerne vide hvor, for så vil jeg da til at bruge dem i stedet for penge når jeg køber ind eller betaler husleje :)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
28. marts 2002 - 14:32 #13
hvor meget er du villig til at betale for at få det lavet?
Du bør nok overveje at få det lavet på sharksforum...
Avatar billede ziz Nybegynder
28. marts 2002 - 14:42 #14
Kan i ikke komme med nogle bud..??
Avatar billede ziz Nybegynder
28. marts 2002 - 14:43 #15
Eks:
10000
Avatar billede priczor Nybegynder
28. marts 2002 - 14:50 #16
hvis du vil købe den gamle thebeat.dk chat hvis du kendte den kan du kontakt mig på mc_mads@ofir.dk

så snakjker vi om pris og jeg kan give en liste over hvad den kan
Avatar billede well_r Nybegynder
28. marts 2002 - 15:58 #17
jeg har min egen chat?
http://www.crashchat.dk/well/minichat2-2.zip
tjek den?
Avatar billede caturn Nybegynder
28. marts 2002 - 20:25 #18
Jeg har min chat på caturn.dk. Den kan hurtigt ændres til de vinduer du vil have... næsten :-)
Avatar billede woodydrn Nybegynder
29. marts 2002 - 00:59 #19
Well jeg har også lavet et forum, ved ikke om du kan lide det .. det er let lavet - php og mysql. Lavet totalt dynamisk, let at ændre i.

Check det ud på www.cracks.dk ... det er ikke helt W3 checket endnu, så check den i forskellige browsere hvis det ser lidt underligt ud ;) Men det kan let laves mere ved, coden er selvfølgelig commented og pear code standard :D

Danny Asmussen ... open source *is* the key :)
Avatar billede ziz Nybegynder
04. april 2002 - 21:32 #20
Lukker.. Har fundet et..