Avatar billede kimallan Nybegynder
28. marts 2002 - 13:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer *.*

Hej..
Jeg har dette problem, at der står noget i et "felt" som jeg engang har indtastet men jeg kan ikke fjerne det igen.

Eks:
NetDoktor.dk
Der har jeg søgt efter: "Php"
Så når jeg vil skrive noget nyt, så kommer der sådan en lille liste frem fra feltet hvor der står alle de ting jeg tidligere har haft søgt.

Hvordan sletter jeg det..??
Avatar billede wosylus Nybegynder
28. marts 2002 - 13:05 #1
Du kan enten slette alle dine "Temporary Internet Files" og cookies, ellers kan du slette dem manuelt ved at trykke "delete" over de ord, som du vil have slettet
Avatar billede kimallan Nybegynder
28. marts 2002 - 13:06 #2
Tak, det havde jeg slet ikke tænkt på..!!
Avatar billede wosylus Nybegynder
28. marts 2002 - 13:06 #3
Det var sgu så lidt. Takker for point :-)
Avatar billede stinep Nybegynder
28. marts 2002 - 14:21 #4
Du kan også slå det fra under dine indstillinger i browseren :)
Avatar billede ziz Nybegynder
28. marts 2002 - 14:24 #5
Tak for oplysningen :->
Avatar billede ziz Nybegynder
28. marts 2002 - 14:25 #6
Jeg skulle lige til at oprette et spørgsmål, hvor jeg ville spørge om det, fordi jeg har samme problem som kimallan :-)