Avatar billede dazul Nybegynder
27. marts 2002 - 10:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Konstruktiv feedback ønskes!

Jeg vil meget gerne have kritik på webstedet www.openhouse.dk.

Det er en af mine første sider, så jeg har ikke helt styr på, om den eks. holder i alle browsere. Alle kommentarer modtages gerne!
Avatar billede startfirma Nybegynder
27. marts 2002 - 10:14 #1
Jeg bliver forwardet til dandomain

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
27. marts 2002 - 10:15 #2
www.openhouse.dk

Så virker det :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
27. marts 2002 - 10:17 #3
IE6 -> Fint
Opera 6 -> Fint
NS 6.2 -> Fint

Generetl synes jeg det er et flot site, men dejlige farver :)

Well done

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede simonia Nybegynder
27. marts 2002 - 10:18 #4
ser da fint ud. Personligt irrirterer det mig bare at forsiden er med scrollbar. Kan du ikke lave denuden frames?
Avatar billede phrozia Juniormester
27. marts 2002 - 10:19 #5
Hmm.. en mindre detalje... Jeg ved godt det er for designet's skyld at du har sat menu'en i højre side, men det er altså lidt belastende at den hopper til venstre, og så når man trykker main page, så tilbage igen.
Avatar billede dazul Nybegynder
27. marts 2002 - 10:22 #6
Startfirma - tak for dine browsercheck!
Avatar billede dazul Nybegynder
27. marts 2002 - 10:23 #7
phrozia - jo, jeg kan godt se, hvad du mener. Ham jeg har lavet siden for, vil dog have det sådan.
Avatar billede sysop Juniormester
27. marts 2002 - 10:24 #8
Flot side!
Avatar billede phrozia Juniormester
27. marts 2002 - 10:25 #9
dazul> okay. Fair nok.. :)

som bruger synes jeg dog det var et irretationsmoment.. :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. marts 2002 - 10:29 #10
OK i NS4.7
OK i IE4
Ok i Opera4
alle Win98.

køn. Dog er min tommelfingerregel at mouseover på et link skal gøre linkteksten mere læsbar (som du har det på undersiderne) ikke mindre læsbar (som på forsiden).

mvh JakobA
Avatar billede dazul Nybegynder
27. marts 2002 - 10:30 #11
jakoba> du har en pointe dér!