Avatar billede eva Nybegynder
27. marts 2002 - 09:45 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Menu js virker ikke i netscape

Jeg vil gerne have en menu som den der ses i eksperten, den blå linie med konto, opret spørgsmål, kategorioversigt osv.

Den jeg har lavet virker kun i explorer men ikke i netscape, det kan jeg så se at ekspertens heller ikke gør( viser kun en blå linie uden link og tekst), kan det ikke lade sig gøre????

jeg har brugt den som findes på

http://developer.netscape.com/viewsource/smith_menu2/menu.html

som udgangspunkt
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. marts 2002 - 10:11 #1
Ekspertens menu virker heller ikke i Netscape. Den ligger nede i venste hjørne af siden dom en blå klump ord.

Hvis du absolut vil have sådan en 'folder sig ud når brugeren mindst venter det og dækker over det man er ved at føre musen hen til'-menu vil jeg anbefale brattas coolmenu. Den er ret så stabil og kompatibel med næsten alle browsere.

Den kan hentes gratis fra www.dhtmlcentral.com

mvh JakobA
Avatar billede sukos Juniormester
27. marts 2002 - 10:12 #2
Avatar billede sukos Juniormester
27. marts 2002 - 10:14 #3
Ups, så ikke du skrev "brattas"!
Avatar billede eva Nybegynder
27. marts 2002 - 10:32 #4
Det virker da på tv2.dk men jeg kan ikke gennemskue koderne
Avatar billede aagaard Nybegynder
27. marts 2002 - 10:38 #5
Hvis det er kan du jo bare kontakte webmasteren på TV2.dk og spørge ham hvad han gør sådan så man kan se menuen både i Netscape og i Explore eller du kan jo også prøve at ringe til webmasteren hvis han har et nummer.

//Aagaard