Avatar billede boyd Nybegynder
12. juni 2000 - 01:18 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Bedste FTP prog?

Hvilket FTP prog. er det bedste?
Giv en begrundelse, angiv et sted det kan hentes. FTP prog. skal bruge få system resurcer og være stabilt!
Avatar billede haldesign Nybegynder
12. juni 2000 - 01:29 #1
Jeg har altid brugt cuteFTP uden problemer. http://www.cuteftp
Nemt at finde rundt i, meget stabilt, hurtigt, mange teatures.

- Anders
Avatar billede haldesign Nybegynder
12. juni 2000 - 01:30 #2
Det skal nok være http://www.cuteftp.com

- Anders
Avatar billede coolidk Nybegynder
12. juni 2000 - 01:33 #3
Jeg synes også at Cutefrp er godt, men Windows commander er SÅ meget federe. hvis man kender NC fra i gamle dage er det SÅ let at bruge, og CTRL + F er FTP med samme muligheder som cute....

Derfor går min stemme til Windows Commander...

-dEnnis
Avatar billede coolidk Nybegynder
12. juni 2000 - 01:33 #4
Det skulle vel i virkeligheden have været et svar :)
Avatar billede stingbat Nybegynder
12. juni 2000 - 01:33 #5
Ellers kunne Bullet Proof FTP også være et bud...! Kan jeg selv bedre lide en CuteFTP... BPFTP kan hentes fra: http://www.bpftp.com/

Ellers kan du også prøve at kigge her for at finde et andet FTP-program:
http://worldonlinedk.tucows.com/ftp95.html

// Stingbat
Avatar billede tue Nybegynder
12. juni 2000 - 01:44 #6
Avatar billede boyd Nybegynder
12. juni 2000 - 01:50 #7
Ups, jeg glemte at skrive at jeg ville have et FTP SERVER program!
UPS - SORRY
Avatar billede royd Nybegynder
12. juni 2000 - 01:52 #8
Brug WarFTP. Det er stabilt og tager MEGET få recurser! Det er desværre noget indvilket at bruge, men når man kan finde ud af det er det meget let.

Kan downloades på : www.jgaa.com
FREEWARE
Avatar billede frock Nybegynder
12. juni 2000 - 03:07 #9
glftpd

http://www.glftpd.org/

Der er næsten ikke det, den ikke kan. Men ok, den er ikke nem at sætte op.
Avatar billede steffen Nybegynder
12. juni 2000 - 09:54 #10
Jeg synes faktisk servU fra http://www.catsoft.com/ løser manges problemer på den bedste måde.

Det er ikke kendt for at være særligt stabilt (kører ikke flere uger i træk uden at gå ned), men det er rigtigt nemt at sætte op, er hurtigt og nemt at overvåge når det er i drift (hvem der henter hvad osv).
Avatar billede renny Nybegynder
12. juni 2000 - 11:29 #11
jeg mener helt klart også Windows Comander
Avatar billede z_master Nybegynder
12. juni 2000 - 11:32 #12
ServU synes jeg selv giver mange problemer. Den er ikke særlig god til at holde styr, hvor dine links til andre bibliotker går hen? F.eks

Du er i c:/start/
Listing :
/gamez -> c:\games
/progz -> e:\programs
o.s.v
Men så går du ind i /gamez og laver en listing :
/Diablo 2
/firestorm
/progz
/small games

Jeg mener at den har det med at smide dine links ind under ALLE dine directory listings og det betyder når du overfører at den prøver at hente alt ned fra det du vil have og dine dirlinks, hvilket kan vare i uendelighed.  Kan godt være at jeg havde sat det forkert op, men jeg har set mange andre have det samme problem og ikke kunne løse det, ligesom ikke kunne løse det...

Jeg ville også foreslå warFTP. Mener at det også klarer Unix root dirs, så det ligner en Unix maskine, så du har "/" i starten i stedet for "/c:/"

I ServU hvis du vil have det på samme måde, som warFTP, så kan du ikke lave Dirlinks til andre biblioteker. Det betyder at 1 harddisk skal rumme alt det der må downes..
Avatar billede coolidk Nybegynder
12. juni 2000 - 11:47 #13
Det var en server... WarFTP.. Helt klart :)
Avatar billede steffen Nybegynder
12. juni 2000 - 12:49 #14
ServU er ikke nem at lave viruelle dirs i - man skal oprette en hidden fil hvor de skal være - men det kan den nu sagtens. Og i forhold til hvor nem den er at starte op med er det en lille bet.
Avatar billede herskegut Nybegynder
12. juni 2000 - 14:26 #15
G&-ftp server er klart den bedste der findes,  find det her www.gene6.com

Avatar billede herskegut Nybegynder
12. juni 2000 - 14:27 #16
ups G6-ftpserver
Avatar billede boyd Nybegynder
12. juni 2000 - 20:08 #17
Tak for opmærksomheden

Jeg giver z_master, men han har ikke givet et svar men en kommentar.
Og det er ikke nok, så sriv lige et svar her i forumet
Avatar billede boyd Nybegynder
12. juni 2000 - 20:14 #18
Jeg skal også lige have en adr. hvor jeg kan hente WarFTP. Gerne en mega hurtig server!
Avatar billede stingbat Nybegynder
12. juni 2000 - 23:30 #19
WarFTP (den bedste ftp-server!!) kan hentes fra:
http://www.jgaa.com/downloadpage.htm

Find "War FTP Daemon beta (1.70)" -> "Version 1.70 beta 1 subrelease 4 (I386)" og hent fra en af serverne...!

Husk derefter at hente updaten til den!:
http://war.jgaa.com/alert/

// Stingbat
Avatar billede boyd Nybegynder
13. juni 2000 - 20:15 #20
Ok, stingbat du får ca. 1/3 af pointene.
Da du kom bagefter med et link. Nu mangler jeg kun et svar fra z_master(du får en frist på 3 dage)Ellers får stingbat alle pointene
Avatar billede z_master Nybegynder
16. juni 2000 - 03:34 #21
Mesa back
havde ikke regnet med at vinde denne ;oP

Nå men ok.. Mange tak
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
01. juli 2000 - 18:47 #22
Jeg har lige noget at tilføje med hensyn til Serv-U og det unixlignende "/" struktur!

Det kan man man sagtens i Serv-U, det er intet problem!

Det var vist det!