Avatar billede thwiz Nybegynder
25. marts 2002 - 11:51 Der er 3 kommentarer

Import af e-mails fra PC til Mac

Hvordan får jeg mine e-mails fra min PC (Ouklook Express 6) til Mac (Outlook 5.02) - der er omkring 1500 mails i diverse mapper.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2002 - 19:06 #1
Prøv med Filer -> Eksporter -> Medelelser.

Brænd filerne ned og prøv så at importere dem på din mac.
Avatar billede thwiz Nybegynder
26. marts 2002 - 09:29 #2
Har jeg forsøgt...virker ikke.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2002 - 00:16 #3
måske skyldes det, at du enten ikke kan importere fra Express til Outlook eller at du ikke kan gå ned i versionsnummer.

Hvis du selv lægger et svar og accepterer det, kan du lukke spørgsmålet