Avatar billede meonweb Nybegynder
24. marts 2002 - 12:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Egen server

Hej
jeg har en fast IP adresse og ADSL, samt Foxserver og alt hvad jeg skal bruge. jeg kan godt selv se siden når jeg skriver localhost, eller min IP. men når jeg finder en anden comp. og skriver IP adressen kan den ikke finde siden? hvrfor

www.tuning.dk
Avatar billede eaz Nybegynder
24. marts 2002 - 12:50 #1
Virker nu ;)
Avatar billede freekyzone Nybegynder
24. marts 2002 - 14:47 #2
Har du sat ip-erne op rigtigt, og har du givet adgang uderfra på port 80....
Avatar billede a-tot Nybegynder
25. marts 2002 - 10:11 #3
Virker, men er meget langsom !
Avatar billede eaz Nybegynder
08. april 2002 - 11:42 #4
Hvilken 'Anden computer' prøver du fra? En anden du har stående derhjemme? Eller en på en dial-up forbindelse?
Avatar billede jkrag Nybegynder
11. april 2002 - 14:05 #5
Hvis du f.eks. har Pro@ccess adslk fra TDC (den eneste jeg kender opsætningen på i detaljer) kan du af uransagelige grunde ikke se dit eget ip-nummer indefra. Dvs. at du faktisk skal have fat i en maskine uden for dit eget netværk for at kunne teste adgangen.
Hvis din server står bag en router fra din udbyder, så skal du være sikker på at routeren forwarder port 80 trafik til netop det ip-nummer som din server har internt.
Håber at noget af dette hjælper dig videre.
Avatar billede praetorian Nybegynder
11. april 2002 - 14:06 #6
Proaccess er også sat til at forwarde port 80 trafik til en anden ip, FTp trafik til en tredje Ip og så videre. Men skal du se din ip så brug www.myip.dk
Avatar billede tning.dk Nybegynder
07. juni 2002 - 10:47 #7
Har selv fundet ud af det! Det var min router og hos teledanmark
Avatar billede praetorian Nybegynder
07. juni 2002 - 10:52 #8
tning.dk:

det var jo det jeg sagde :-)
Avatar billede a-tot Nybegynder
08. juni 2002 - 00:24 #9
Hmm - det ser da ud til at Tning.dk = meonweb !!!!!!!
Eller er der noget jeg har misforstået ?????
Forklaring udbedes
a-tot