Avatar billede youcom.dk Nybegynder
22. marts 2002 - 12:47 Der er 1 kommentar

SMS besked fra Exchange

Hvad program bruger i til at sende smsbeskeder når der er nye mails til en given postbakke i exchange2000 ?
Jeg har brugt dens egen forvarder, men vil kun have info om afsender og overskrift ind i sms'en og ikke hel ebeskeden, da det tager for meget plads.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
22. marts 2002 - 13:13 #1
Microsoft har lavet et ydemærket program til det formål

Microsoft Outlook Mobile Manager

du kan læse mere om det /downloade det på http://www.microsoft.com/miserver/