Avatar billede cookie Nybegynder
22. marts 2002 - 12:10 Der er 3 kommentarer

flere webcams

hejsa -

Jeg har 10 butikker fordelt rundt om i landet. Jeg ønsker at opsætte et webcam i hver butik, og har brug for at kunne koble mig op på de enkelte cams hjemme fra mit kontor. Jeg skal kunne optage den stream der loades. Alle butikker har ADSL opkobling.

Hvad skal jeg bruge af software, hardware - findes der nogle 'pakkeløsninger'
Avatar billede ckh Nybegynder
22. marts 2002 - 12:23 #1
Nu ved jeg jo ikke hvilken slags butikker du har. Men husk lige at du kan få en del ballade for at "overvåge" dine ansatte hvis de ikke bliver gjort opmærksom på det.
Avatar billede cookie Nybegynder
22. marts 2002 - 12:33 #2
Selvbetjenings solcentre med en del hærværk - og unge der tror at det er en varmestue (skræmmer potentielle kunder) ... Der bliver skam skiltet med overvågninmg den dag i dag ;-)
Avatar billede jones_net Nybegynder
22. marts 2002 - 13:40 #3
hvad med noget i retningen af www.homewatcher.com kender det ikke ret meget, men jeg tror der er noget at bygge videre på...

/J