Avatar billede tipp Nybegynder
21. marts 2002 - 13:03 Der er 10 kommentarer

Grafikkort

Hej. Jeg har lige købt et nyt grafikkort
Radeon 8500 LE. Jeg har problemer når jeg feks. skal spille Max Payn,og skal
loade det, det falder ud, og går tilbage
til normal skærm, der er også problemer
ved andre spil. Jeg mener selv det må være driverne, jeg havde ikke nogen problemer ved mit gamle grafikkort, Getforce 256 32DDR Ram. Er der nogle som
kan anbefalde nogle ordenlige driver til
mit Radeon kort, eller skal jeg sætte det gamle i igen. Håber der er nogle der kan hjælpe mig, da der efterhånden er noget træls. Min maskine er en IBM
2178.
Avatar billede hankey Nybegynder
21. marts 2002 - 13:19 #1
hej Du skal gå in dpå hardwareonline.dk og downloade de nyeste drivere...
mvh
Avatar billede muffegris Nybegynder
21. marts 2002 - 13:36 #2
Avatar billede muffegris Nybegynder
21. marts 2002 - 13:39 #3
der sku være noget t vælge i mellem. Men hvis jeg må være ærlig tror jeg ikke at det er driveren, men kortet. Jeg har hørt mange sige at et G-Force er meget bedre end et ATI...
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
21. marts 2002 - 13:39 #4
Jeg bruger selv de nyeste beta drivers fra ATI, de kører ganske anstændigt.
http://www.ati.com/support/driver.html

- Rod
Avatar billede jones_net Nybegynder
21. marts 2002 - 14:11 #5
Jeg har samme problem som tipp, men med et GF3Ti200 med 23.81 driverne... Jeg startede med 21.81 (tror jeg nok) og de virkede ikke, så jeg opgraderede til den nyeste officielle, og det hjalp ikke en dyt:-(

Jeg kører 2k-prof.

Derfor tror jeg ikke at det er driverne for tipp, der er et problem, men mere nogle indstillinger for hardwaren eller OS'et...

/J
Avatar billede tipp Nybegynder
21. marts 2002 - 14:34 #6
Jeg har været inde og hente de nyeste driver, men problemet er det samme.
Avatar billede amd Nybegynder
21. marts 2002 - 15:31 #7
Mht max payne skal du opdatere det der var det samme i vejen med en af mine venner:-)

/AMD
Avatar billede hankey Nybegynder
21. marts 2002 - 15:31 #8
har du checket din swap fil og hvor stor den er? evt kunne det være problemet?
Avatar billede jones_net Nybegynder
21. marts 2002 - 19:14 #9
amd>> hvad er det du siger der skal opdateres?

/J
Avatar billede amd Nybegynder
21. marts 2002 - 23:40 #10
Max payne så virkdede det ved ham-)

/AMD