Avatar billede dennisbp Nybegynder
21. marts 2002 - 10:42 Der er 6 kommentarer

Eduteket og Internet Explorer 5.5 med Windows ME

Mine forældre kører Eduteket, leveret af Eterra. Jeg har fornylig opgraderet pc fra Windows 98 til Windows ME. Det virkede fint under Win98. Desværre virker det ikke mere nu. Jeg har hentet en patch ned som eftersigende skulle hjælpe på problemet. Nu kan Eduteket også starte, men der kommer intet billede frem, eks. receptionen. Hvad er der gået galt ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. marts 2002 - 11:12 #1
har du geninstalleret eduteket efter opgraderingen?
Avatar billede dennisbp Nybegynder
21. marts 2002 - 11:25 #2
Ja...programmet er geninstalleret. Vi har også oprettet en ny bruger.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. marts 2002 - 11:27 #3
så kan jeg ikke hjælpe, vist!
andet end at sige en opdatering til ME er aldrig go!
format c: og en ren installering er altid det bedste!

Og er du sikker på Eduteket virker under ME?!
Avatar billede dennisbp Nybegynder
21. marts 2002 - 11:38 #4
Tjah...selv programmet starter fint op....Jeg har en lille mistanke om at det er Shockwave eller Flash der ikke helt virker. Selvom de er installeret.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. marts 2002 - 11:48 #5
så prøv evt. at fjern dem - og kør dem ind igen..
Avatar billede dennisbp Nybegynder
21. marts 2002 - 11:53 #6
Det er et forsøg værd. :-)