Avatar billede anders_n Nybegynder
20. marts 2002 - 20:25 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

"Standard" Spil

Hej...

Hvordan kan man hente nogle af de originale spil til nogle af de andre windows...

Har kun fire spil under tilbehør - spil

På forhånd tak
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. marts 2002 - 22:42 #1
Hvilke andre spil .. kan ikke lige huske andre.
Avatar billede swordcat Nybegynder
21. marts 2002 - 14:36 #2
Jeg forstår dig godt, har engang selv spurgt om samme spørgsmål :O)

Hvor kan man downloade de spil som f.eks er under millinium udgaven.
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. marts 2002 - 17:27 #3
Navne folkensen, navne! hehe
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. marts 2002 - 17:28 #4
Det kan man ganske enkelt ikke :)
Avatar billede anders_n Nybegynder
21. marts 2002 - 20:49 #5
Netop de spil fra Windows Me et af dem hedder vist backgammon, edderkoppen kan ikke huske hvad de andre hedder der er vist en 10 stykker (her hedder nogle af mulighederne vist spil over internet)

håber det hjalp
Avatar billede swordcat Nybegynder
21. marts 2002 - 21:38 #6
anders_n-> prøv at kigge her: http://www.eksperten.dk/spm/138483
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2002 - 21:39 #7
swordcat> Flot svar :P
Avatar billede mcp Nybegynder
22. marts 2002 - 02:31 #8
------------- Ms spil ligger i system32 mappen --------------

Jeg har lige kopieret Hjeterfri fra en W98 -> WXP
..man kopiere bare exe filen og prøver at køre spillet, så skal XP nok fortælle hvilke dll filer m.m. den ikke kan finde.
Så søger man bare efter filerne på W98 og kopirere disse...
Både exe & dll filer findes i system32 og alle Ms spil kan kopieres lige over unden installation..

>MCSE 2000<
Avatar billede mcp Nybegynder
22. marts 2002 - 02:33 #9
Undskyld det var fra Win98 -> Win2000 jeg kopierede spil, men fremgangs måden kan bruges i alle Ms OS..! ;0)
Avatar billede mcp Nybegynder
22. marts 2002 - 02:36 #10
Man kan finde navnet og pladsering på exe filerne ved at højre klikke på genvejen til spillet i startmenuen og tjekke Destination..
Avatar billede anders_n Nybegynder
22. marts 2002 - 15:43 #11
mcp> vil du ikke have nogle point ??
Avatar billede mcp Nybegynder
23. marts 2002 - 14:51 #12
Jo Tak -> ;-)