Avatar billede einstein Nybegynder
08. juni 2000 - 08:28 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Er tomahawk-misiler laser-styrede

Er de det man kalder for præcistionsbomber???
Avatar billede bubby Nybegynder
08. juni 2000 - 09:22 #1
det tror jeg sq ikke!
Avatar billede steffen Nybegynder
08. juni 2000 - 09:23 #2
Tomahawk® Block II uses a Terrain Contour Matching (TERCOM) and Digital Scene Matching Area Correlation (DSMAC) missile guidance system. Block III adds a Global Positioning Satellite guidance capability to TERCOM and DSMAC.

Så nej, de er ikke laserstyrede (princippet med at tropper på jorden "oplyser" target ved at skyde på det med laser, og missilet styrer efter dette).

http://www.chinfo.navy.mil/navpalib/factfile/missiles/wep-toma.html
Avatar billede intenz Novice
08. juni 2000 - 13:48 #3
Er der ikke en mission i Delta Force, hvor man skal gøre det?

:)

Intenz
http://igaming.cold-ice.com
Avatar billede einstein Nybegynder
08. juni 2000 - 16:35 #4
nej jeg har været til biologi eksamen idag (1. g) (13) *host* :)
Og skulle så hvis jeg kom op i noget med nerve- og det hormalesystem kunne forklare forskellen mellem de to. Og så ville jeg sammenligne det med laser-styrede bomber og klyngebomber som bare bliver droppet fra et fly.
MEN det fik jeg alligevel aldrig brug for.
Avatar billede intenz Novice
08. juni 2000 - 23:29 #5
Tillykke med 13 tallet!

ER DU TOTALT SYG????
JEG FIK "KUN" 9 (sidste år)

- Intenz
Avatar billede einstein Nybegynder
09. juni 2000 - 08:03 #6
hehe nej jeg er ikke syg.......men det er min klasse tilgengæld:
der blev givet:
to 03-taller
fem 5-taller
et 6-tal
et 7-tal
tre 8-taller
seks 9-taller
to 10-taller
et 11-tal
og TO 13-taller

........... :)