Avatar billede moondk Nybegynder
20. marts 2002 - 13:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bundkort fejl eller bare en mystisk fejl?

Tidliger har jeg postet et spørgsmål med min 1 mbit tdc der kun kørte ½ mbit på min main pc og jeg troede det var fikset.
Det var det også i 1 dag nu har jeg samme problem og jeg har skiftet netkort og det er stadig det samme. jeg får omkring 4xx på sonofons test og når jeg downloader ligger det på max 55 kb/sec.
Min bærbar eller bsd har ingen problemmer og begge henter fint med 110 kb/sec.
Jeg tænkte så kan det være mit bundkort? eller hvad kan det være?
Jeg kører win2k pro og før xp. min hub fejler ikke noget jeg har prøvet og skifte rundt mellem alle portene og jeg har skiftet kabler og sårn..
Syntes det er ret suspekt at det sker og så at det kun er på internettet det sker .. der er intet i vejen med lan overførelse
(Mangler stadig den reg fil ret meget)
Avatar billede jakeman Nybegynder
20. marts 2002 - 13:49 #1
hvilken reg fil?
Avatar billede moondk Nybegynder
20. marts 2002 - 13:55 #2
Det er en reg fil som optimere ens internet forbindelse.. Fandt den for lang tid siden på en hjemmeside med atm og tdc og hvordan man fik det til og køre bedst ved at bruge en reg fil til henholdvis 256 512 1024 og 2048
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
20. marts 2002 - 14:14 #3
Jeg tror lidt mere på at det er noget med OS at gøre! Win2k har det vidst med at sluge noget forbindelse! hvorfor ved jeg ik! Men det er jo microsoft!!
Avatar billede moondk Nybegynder
20. marts 2002 - 14:32 #4
jeg har ikek haft problemet med min gamle pc
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
20. marts 2002 - 15:20 #5
Er det en 2000?
Avatar billede moondk Nybegynder
30. april 2002 - 09:07 #6
Fik det rettet via ny router