Avatar billede coolidk Nybegynder
07. juni 2000 - 22:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Win2K + USB + Webcam = Underligt

Jeg har fået mig et Webcam og et PCI > USB kort. Det er for så vidt osse ok under 98. Der kører det perfekt. Men...

I Win2K, når jeg prøver at aktivere usb-porten ved hjælp af Cam'et, går l*rtet ned. HELt ned. Sort skærm, og så starter den ellers med at tælle ram op igen.

jeg ville jo så gerne have noget feedback ang. om der er andre der har oplevet samme underlige ting eller om min computer er et unikum. (nogen gange er jeg overbevist om at det er sådan)

Well... Come on Hardware geeks. Help me.

-dEnnis
Avatar billede tue Nybegynder
07. juni 2000 - 23:18 #1
USB + Win2k, det virker da perfekt, jeg har ikke haft nogle problemer, og jeg bruger begge men USB porte !

Så det må være din computer, der er unik. Men det kunne måske hjælpe med en bios opdatering, eller prøve at geninstallere Win2k !!!
Avatar billede elohim Nybegynder
08. juni 2000 - 11:49 #2
Du skal gå til din lev. Web af camera og hente deres sidste driver til win2k
Avatar billede nexsus Nybegynder
12. juni 2000 - 22:57 #3
Jeg har samme problem med mit creative webcam II (USB) mangler ganske enkelt en driver
Avatar billede coolidk Nybegynder
13. juni 2000 - 07:21 #4
En Driver? hvor hvor hvor?

Er det noget du ar, eller noget du kan finde?

-dEnnis
Avatar billede nexsus Nybegynder
13. juni 2000 - 16:48 #5
Nej mangler den selv har forsøgt med en NT 4,0 udgave men den virker ikke, og på creatives hjemmeside står der heller ikke noget om en dato, så vi må være tålmodige
Avatar billede coolidk Nybegynder
13. juni 2000 - 16:50 #6
Jeg har selv fundet ud af at det et pga. en inkombatibilitet fra Logitechs side. Ved at kigge på deres hjemmeside får man meget info.

De har ikke lavet Wn2K drivere/softare endnu :(