Avatar billede fedtmuledk Nybegynder
19. marts 2002 - 15:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

linieskift

hvordan får jeg et linie skift ind i denne tekst?

tekst = "Vi har nu modtaget deres bestilling. Deres ordre kan afhentes hos " & session("forhandler") & " om 3 dage, tak for ordren."

hvordan skal det se ud med et linieskift før ". Deres"
Avatar billede cthun Nybegynder
19. marts 2002 - 15:53 #1
tekst = "Vi har nu modtaget deres bestilling.<br>Deres ordre kan afhentes hos " & session("forhandler") & " om 3 dage, tak for ordren."
Avatar billede arriva Nybegynder
19. marts 2002 - 15:53 #2
tekst = "Vi har nu modtaget deres bestilling." &vbcrlf& "Deres ordre kan afhentes hos " & session("forhandler") & " om 3 dage, tak for ordren."
Avatar billede cthun Nybegynder
19. marts 2002 - 15:54 #3
arriva >> Det er kun hvis han skal bruge det i et textarea eller lign.
Avatar billede arriva Nybegynder
19. marts 2002 - 15:54 #4
...kommer sådan set an på hvor du skal bruge det, hvis det er alm. html er det rigtigt nok som cthun skriver, men hvis det skal bruger i f.eks. jmail eller aspmail skal du bruger vbcrlf...
Avatar billede fedtmuledk Nybegynder
19. marts 2002 - 15:57 #5
tak for hjælpen, fuck hvor kan man være dum :-)

cthun kom først med den mest logiske forklaring.

(begge virker dog)