Avatar billede brum Nybegynder
18. marts 2002 - 16:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

QNX?

Er der nogen, som har prøvet QNX 6 og er det noget, der er værd at registreres for og downloade?

Skal egentlig ikke bruge det til noget, men da BeOS 5 ikke er fuldt ud funktionel på min puter, synes jeg det kunne være sjau at prøve QNX. Men kun hvis man ikke får smidt alverdens reklamelort og regninger i hovedet, og systemet altså virker på en konventionel PC...

Visse dele af min puter er ikke ligefrem af den bedste kvalitet, hvorfor jeg har prøvet forskellige OS'er. Linux og til nøds BeOS virker ret godt, hvorimod Windows er noget værre l*** i mit system.
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
18. marts 2002 - 19:58 #1
Jep!

Jeg får en nyhedsmail tilsendt en gang imellem, men det er alt!
Avatar billede brum Nybegynder
18. marts 2002 - 20:01 #2
jamen.. er det ligesom BeOS, eller modtager du bare den der mail?
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
19. marts 2002 - 01:28 #3
Jeg tror ikke at QNX har bidraget til min SPAM mængde på nogen måde!

På QNX.com kan du finde en liste over hardware som QNX direkte kan håndtere under standard installationen(diverse chipsets, netkort osv.).
Avatar billede brum Nybegynder
21. marts 2002 - 20:35 #4
hmm... installerer det en af dagene, så må vi se hvad det er for noget...