Avatar billede persille Nybegynder
16. marts 2002 - 14:27 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Page Maker

Har ikke nogen manual ti PageMaker, men har forsøgt at trække et billede ind på samme måde, som man fx gør i 'QuarkEkspress. Det kan jeg bare ikke her. Er der nogen der ved hvordan jeg henter et billede i PageMaker?
Avatar billede m-lab Nybegynder
16. marts 2002 - 14:28 #1
Ctrl+D for placeringer af billeder.., eller file->place (placer)..,
eller træk dem direkte fra stifinderen ind på arbejdsflade.
Avatar billede spe Nybegynder
16. marts 2002 - 14:32 #2
Hvis du vil gøre det på samme måde som I QuarkXpress Have billedet ind i en billederamme, så skal du tegne en billederamme (ligner QuarkXPress` billedefelt) og så vælge Placér.

Du kan bruge både metoden som m-lab beskriver og som er PageMakers oprindelige metode. Men afhensyn til tideligere QuarkXPress har nyere versioner af PageMaker også metoden med en billederamme.
Avatar billede persille Nybegynder
16. marts 2002 - 14:48 #3
Troede jeg kunne bruge "hent billede". Nu går det. Mange tak.