Avatar billede sysop Juniormester
13. marts 2002 - 11:09 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

SVCD til VCD Mpeg

Hejsa. Jeg har en film der er kodet i SVCD Mpeg2 format.

Min DVD kan ikke spille det format men kun VCD Mpeg. Jeg har prøvet Nero, TPMGenc , men ingen har kunnet klarer denne opgave.

Nogle der kender til programmer evt. freeware som kan omkode dette?

Avatar billede jmarkling Nybegynder
13. marts 2002 - 11:13 #1
Det her link indholder alt hvad du har brug for...
http://vcdhelp.com/
Avatar billede sysop Juniormester
13. marts 2002 - 11:18 #2
Det er også herinde fra jeg har kigget set hvad jeg skulle gøre men og er kommet frem til at TMPGENC. skulle være den rigtige til det, men den sige fil format ikke supportet til source filen!
Avatar billede troldal Nybegynder
13. marts 2002 - 11:54 #3
Media Player til XP-proffesionel, den skulle kunne
Avatar billede bab Nybegynder
13. marts 2002 - 12:37 #4
du skal ha et mpeg2 plugin til Tmpeg det står også på vcdhelp.com
Avatar billede sysop Juniormester
13. marts 2002 - 18:54 #5
Troldal, Hvordan kan jeg omkode en mepeg fil med media player?
Avatar billede troldal Nybegynder
14. marts 2002 - 07:55 #6
skulle du ikke kun afspille, ja jeg havde ikke lige læst det nederste, men ellers er det helt rigtigt at du kan bruge tmpgenc, problemet med det er at det fylder bare  a h..........  til når omkonverteringen er færdig.
Avatar billede sysop Juniormester
14. marts 2002 - 08:34 #7
Vi takker af herfra!