Avatar billede galaxyvsr Nybegynder
11. marts 2002 - 22:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køb af skærm...?!?

Hej!

Jeg har tænkt på at købe en 21" skærm, og har kigget lidt på SONY´s MultiScan CPD-E530, men synes det er "lidt" meget at give over 7000,- for en skærm. Derfor tænkte jeg at nogen af jer formentlig kunne give mig et par gode tip ang. hvilken skærm, der har de samme kvaliteter.
Dvs.:
  - 21"  - 1600x1200@95Hz

På forhånd tak
Sune
Avatar billede zred Nybegynder
11. marts 2002 - 22:26 #1
CTX - er de bedste...... sys jeg... seriøst.............!!

de er faktisk ret billige, SERIØST PISSEGODE + 3-5 års garanti
Avatar billede galaxyvsr Nybegynder
11. marts 2002 - 22:29 #2
ok - jeg har prøvet at kigge på edbpriser, men kan ikke finde den - hvor kan den købes?
Avatar billede galaxyvsr Nybegynder
11. marts 2002 - 22:30 #3
sorry - jeg fumler i det - de er der selvfølgelig...... - tak for det!
Avatar billede galaxyvsr Nybegynder
11. marts 2002 - 22:31 #4
ZRED//: kan du anbefale et sted at købe den...?