Avatar billede thomasra Nybegynder
10. marts 2002 - 13:05 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Tysk semi porno skal væk: HJÆLP!!

Jeg har via my napster downloadet musik og !(&%¤#!" gud bedre det fået en eller anden tysk semi porno side ind i systemet.

Den popper af sig selv op i et explorer vindue og prøver så at downloade en fil der hedder "webconnect_v2.02", tilsyneladende et program der skulle få mit modem til at ringe op til øst-yemen eller et eller andet.

Jeg har dog ikke modem men er alligevel træt af at der umotiveret dukker en halvnøgen kvinde op på min skærm en gang imellem når computeren er tændt.

Jeg har prøvet alt jeg selv kunne finde på for at fjerne det (også antivrus) men det hjælper ikke.

Hvem kan hjælpe mig??
Avatar billede jefa Nybegynder
10. marts 2002 - 13:12 #1
Avatar billede jefa Nybegynder
10. marts 2002 - 13:13 #2
Avatar billede zyp Nybegynder
10. marts 2002 - 13:16 #3
LOL....
Hvis du går ind i C/windows/temp ligger der måske et ikon/program der som du kan fjerne, Måske bare i C/windows....God fornøjelse
Avatar billede tipsen Nybegynder
10. marts 2002 - 13:25 #4
"Halvnøgne kvinder dukker umotiveret op".... - det lyder da ikke som en dårlig ting ;-)

Det lyder som om der starter program op samtidig med computeren som sørger for at starte dine pinsler! Hvor du præcist skal finde dette og fjerne det, afhænger så vidt jeg af din windows!

Det nemmeste sted at kigge er i startmenuen og se om der skulle være noget du kan slette (pas på du ikke sletter noget forkert!)

Hvis du har en ældre windows, mener jeg desuden du kan skrive "msconfig" i "kør/run" menuen og få en anden oversigt frem!

Måske kan du være heldig at finde noget i Tilføj/Fjern programmer, men jeg tror ikke det er sandsynligt!

I Windows 2000 findes der også følgende sted:

Åbn registreringsdatabasen (Start -> Run -> Regedit)
Gå til HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run - dér finder du også en oversigt over programmer som bliver eksekveret under opstart!

-Pas på med dette....
Avatar billede thomasra Nybegynder
10. marts 2002 - 13:29 #5
Foreløbig tak - jeg skal bruge lidt tid til at undersøge sagen - jeg skal på arbejde nu - og så vender jeg stærkt tilbage med point!
Avatar billede thomasra Nybegynder
10. marts 2002 - 13:30 #6
og det er windows 2000 jeg bruger...
Avatar billede thomasra Nybegynder
10. marts 2002 - 13:50 #7
Tak for svar - begge 2. Jefa løste mit problem - programmet du henviser til virker! Tipsen gjorde mig klogere - det og netbuster er det ikke et "grimt" program?

Kan man forresten ligesom i win 98 slette alle filer i temp uden der sker noget ved det?
Avatar billede tipsen Nybegynder
10. marts 2002 - 14:08 #8
Jeg rydder jævnligt op i tempfiler, men plejer at sortere dem efter tid og kun slette dem som ikke er fra samme dag!
Avatar billede initializing Nybegynder
10. marts 2002 - 16:50 #9
'Jeg har via my napster downloadet musik'

Den sætning er da ikke så god? Mener da stærkt at det er ulovligt...
Avatar billede tipsen Nybegynder
10. marts 2002 - 17:03 #10
Der findes vel også lovlig musik på napster...?
Avatar billede thomasra Nybegynder
10. marts 2002 - 18:03 #11
Nemlig - selvfølgelig finder der lovlig musik på my napster...