Avatar billede nicksos Nybegynder
09. marts 2002 - 18:52 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

Jeg ønsker lidt feedback på min nye design, og...

Jeg har indenfor det sidste par uger lavet en helt ny design til min webside. Hvad synes I? Og, jeg har et billede på min "alternative links" side (tilgængelig igennem almindelig links side) som skal skiftes ud(den med Elvis og Jesus). Jeg tror ikke at min preloader virker korrekt, da siden skal stå der lidt før billedet skifter med en mouse-over. Tag jer ikke af designet på alternative links-siden, jeg leger bare med forskellige ting.
Avatar billede realone Nybegynder
09. marts 2002 - 18:54 #1
Lissom bare KANON fed .. eller vent .. måske det ville være bedre med et link til siden?! ;D
</RealOne>
Avatar billede nuki Nybegynder
09. marts 2002 - 18:54 #2
et link`?
Avatar billede fangel Nybegynder
09. marts 2002 - 18:55 #3
ja, det siger jeg også, hvad er URLen ?
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2002 - 18:55 #4
min nye design = mit nye design
en helt ny design = et helt nyt design
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
09. marts 2002 - 18:56 #5
wow!!!! vildt!!! rigtig fedt uden et link...... :)
Avatar billede nicksos Nybegynder
09. marts 2002 - 18:56 #6
OH yeah... shit.  Here: http://hjem.get2net.dk/Fallows/
Avatar billede nicksos Nybegynder
09. marts 2002 - 18:57 #7
Tag jer ikke af mit dansk. Jeg er amerikaner & har lige fået et par øller!
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
09. marts 2002 - 18:57 #8
he he.... me too ;)
Avatar billede fangel Nybegynder
09. marts 2002 - 19:00 #9
det ser da OK ud. ganske flot. du kunne måske se om du kunne gøre billederne's størrelse lidt mindre, de fylder en del (ikke fysisk, men i størrelse), det skal du dog kun hvis det ikke forringer kvaliteten.

Dea_PG
Avatar billede startfirma Nybegynder
09. marts 2002 - 19:01 #10
Jeg synes det er et flot og overskuelig website.

Behagelige farver og nem navigation.

Måske lidt mere information om dine billeder og teknikker ville være interessant for dine besøgende :)

Held og lykke med websiden

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede Techwork Praktikant
09. marts 2002 - 19:13 #11
Flot og enkel side.
Jeg ville dog foretrække at det var den samme menu der gik igennem hele vejen igennem. Det ville gøre det hele lidt mere overskueligt.

Men ellers er den skam ganske flot, og der er nogen gode farver du har valgt.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. marts 2002 - 14:06 #12
startfirma> Bruger du ICQ? Må jeg få dit nr.?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. marts 2002 - 14:09 #13
En ok side, der er enkel og let at overskue.

Jeg synes at du skal lave lidt om på dine links, de kan godt være lidt svære at se. Mit syn fejler ikke noget, men alligevel skulle jeg rykke hovedet lidt tættere på skærmen, hvor at kunne se hvad der stod. En ide kunne være at lave teksten lysere (hvide)
Avatar billede startfirma Nybegynder
10. marts 2002 - 14:12 #14
jakobclausen>

Nope

henrik@talkative.dk

eller

http://www.startfirma.dk/startfirma/contact.php?
Avatar billede nicksos Nybegynder
10. marts 2002 - 14:58 #15
Jeg har delt points ud til de tre bedste svar. Kunne dog ha' tænkt mig at høre om det der med preloaderen. Tak for hjælpen.
<Nicksos>
Avatar billede Techwork Praktikant
10. marts 2002 - 18:57 #16
Jeg vil da godt lige knytte en kommentar til din preloader.
Jeg synes at den passer fint til din side, og er helt klart med til at løfte din side. Så lad bare den være som den er.