Avatar billede olzen Nybegynder
09. marts 2002 - 17:26 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Ny vs. Gammel

Hejsa...

Jeg Er lige gået igang med et nyt design, og så ville jeg lige høre om I syntes bedre om det nye design?

Det nye design, mangler stadig mnage ting, som f.eks logo...

Ny: http://www.web-dezigns.dk/beta/priser.html

Vs.

Gammel: http://www.web-dezigns.dk/priser.html
Avatar billede paythepri$e Nybegynder
09. marts 2002 - 17:28 #1
sorry, men jeg synes bedst om det gamle ...
Avatar billede fcs Novice
09. marts 2002 - 17:29 #2
Mit umiddelbare bud er, at det gamle virker mere professionelt end det nye. Det nye er meget simpelt opbygget med et enkelt farvelvalg. Dog bryder jeg mig  ikke om farverne. Det gamle design er mere komplekst, men delene passer godt sammen og farvevalget behager øjnene mere end det nye designs farver. Blot min ydmyge personlige mening ;-)
Avatar billede olzen Nybegynder
09. marts 2002 - 17:30 #3
Hvad hvis jeg brugte de gamle farver på det nye design?
Avatar billede beldring Nybegynder
09. marts 2002 - 17:33 #4
NOPE....  Det gamle er "næsten" perfekt!
Jeg kan ikke se hvorfor du ville lave nyt design!
Avatar billede olzen Nybegynder
09. marts 2002 - 17:39 #5
Jeg syntes ikke at det gamle design har de muligheder jeg vil bruge... Jeg skal bruge meget mere plads, da der kommer mere indhold på siden....
Avatar billede nicksos Nybegynder
09. marts 2002 - 18:24 #6
For det første, så synes jeg den gamle er bestemt bedre. Der er lidt mere flair over det, og det er vigtigt for en person/et firma der tilbyder webdesign. Hvis du selv skulle lede efter et webdesign udbyder, vil du vælge den der grafisk interessant (og viser at I har talent for spændende design), eller den der bare stiller en fantasiløs kasse op på skærmen, med en masse tekst man skal læse? Jeg synes det ville være smart at opgradere den gamle design med ,f.eks., drop-down menuen som du anvende på det beta-udgaven.
Avatar billede olzen Nybegynder
10. marts 2002 - 22:27 #7
tilført lidt mere grafik til det nye...

http://www.web-dezigns.dk/beta/priser.html

Er det stadig ikke bedre.. ??
Avatar billede fcs Novice
10. marts 2002 - 22:28 #8
Synes stadig at det gamle er det bedste. Farverne passer bedre sammen og designet er mere "roligt" for øjnene
Avatar billede olzen Nybegynder
10. marts 2002 - 22:34 #9
Hehe.. :o)  Det er lidt sjovt, for jeg synes selv det nye er meget bedre end det gamle.. Men jeg kan godt høre at i syntes at det gamle er bedst.. :o(

I har ikke nogle idér til hvordan det nye kan laves bedre så ??
Avatar billede xzxzx Nybegynder
10. marts 2002 - 22:38 #10
Hvad er det dog for en menu indeling?
Priser >> Nyheder ...
Referencer >> Priser... :-) Den holder ikke heeeltt...

På det gamle, brug en websikker farve til baggrunden. Det ser lidt underligt ud det her.

EOg det sidste:
http://validator.w3.org/check?uri=http://www.web-dezigns.dk/beta/priser.html
:-)

Mvh - Casper S
www.enter-s.dk
Avatar billede olzen Nybegynder
10. marts 2002 - 22:45 #11
Menuen er slet ikke færdig.. Jeg har brugt menuen på en anden side, og har ikke fået lavet den helt om endnu så den passer...

Altså farverne er ikke helt så gode.. Skulle måske prøve at finde nogle andre farve... Synes bare at disse farver var anderledes.. :o)