Avatar billede mannnn Nybegynder
09. marts 2002 - 16:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HELP PLEASE

Jeg har lige købt PCTV Pinnacle tv kort til min pc.
Det virker fint men jeg har cable tv og vil gerne finde kanalerne på deres Frekvens. Den medfølgende software fra pinnacle tillader ikke dette da man ingen steder hverken kan se eller indtaste Frekvenser.

Er der nogen der kender nogle programmer der kan dette og som virker med mit tv-kort.

På forhånd tak.
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
09. marts 2002 - 17:11 #1
Hmmmmmm...... er der ikke en auto-search funktion i programmet???
Det skulle da være meget underligt hvis der ikke er det?!
Avatar billede mannnn Nybegynder
09. marts 2002 - 17:18 #2
Jo men kun auto dvs. at den placere kanalerne i en sjov rækkefølge f.eks

DR1
Eurosport
TV2

Jeg vil gerne kunne være i stand til at intaste frekvenserne selv så jeg kan bestemme rækkefølgen
Avatar billede hub Nybegynder
09. marts 2002 - 17:22 #3
http://www.showshifter.com/  Prøv at kigge på dette..
Avatar billede hub Nybegynder
09. marts 2002 - 17:23 #4
eller Dscaler fra www.dscaler.org