Avatar billede nuck Nybegynder
09. marts 2002 - 14:24 Der er 10 kommentarer

Divx DK place

Hey!
Jeg ville høre om der var en programmør der var frisk på at være med til at lave et divx samle sted for danske divx geeks!

Et sted med artikler, download af subtitles og covers.. Hele lortet, hvor folk selv kan  uploade subtitles og covers, samt requste fra andre...

Det hele kunne laves med et point system i still med det på experten.. Hvor man fik kredits for upload af subs og covers, samt et forum hvor man kunne betale for at andre oversatte eller lign

Nogen der er med på den ?
Avatar billede wanix Praktikant
09. marts 2002 - 14:37 #1
Fed ide!
Avatar billede nuck Nybegynder
09. marts 2002 - 14:40 #2
jaaH!

Og jeg kan skaffe mange subtitles og covers..
Avatar billede startfirma Nybegynder
09. marts 2002 - 14:41 #3
Er det ikke noget med at en bruger ved navn El Barto har lavet et sådant sted..  jeg er ikke sikker og jeg har ikke selv brugt siden :)

Finder det lige, men derfor kan du/I jo også godt lave et :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
09. marts 2002 - 14:42 #4
http://www.divxit.dk/forum.php

Held og lykke med projektet hvis det bliver til noget :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede nuck Nybegynder
09. marts 2002 - 14:43 #5
Jo det har han.. Men han har ikke tid til den, den bliver aldrig udvidet eller noget.. Det var jo noget med at få et ordenligt sted som bliver opdateret osv, som brugerne jo derfor har lyst til at besøge
Avatar billede nonick Nybegynder
09. marts 2002 - 14:43 #6
Count me in hvis I kan bruge en idiot! LOL
Avatar billede nuck Nybegynder
09. marts 2002 - 14:44 #7
nonick > HVad mener du ?
Avatar billede janemil Nybegynder
01. april 2002 - 17:52 #8
Husk at spare lidt penge sammen til i bliver busted.
Avatar billede chrnb Nybegynder
04. april 2002 - 19:41 #9
der er allerede et sted udviklet af en dansker:
www.divxstation.com
superfedt!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. juni 2003 - 15:55 #10
Kom der nogen sinde noget ud af det her ?

/ victor-1