Avatar billede jacobve Nybegynder
02. juni 2000 - 01:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

exe filer i Java (Windows)

Jeg vil høre hvorvidt det er muligt i forbindelse med at designe applikationer, at lave exe filer.

Dvs. så brugeren ikke behøver at have en Java fortolker installeret for at kunne en applikation.

Jacob
Avatar billede stigc Nybegynder
02. juni 2000 - 02:34 #1
Ja man kan få værktøjer der kan compilere java-kode til f.eks windows .exe filer:

Her findes bla. en

http://shop.symantec.com/trialware/
Avatar billede jacobve Nybegynder
02. juni 2000 - 19:00 #2
OK, men jeg er ikke klarover hvad produktet hedder, så jeg ved ikke hvad jeg skal lede efter...

Du har ikke navnet på dette produkt??

- Jacob
Avatar billede pmn Nybegynder
05. juni 2000 - 23:51 #3
Du kan jo også prøve med Visual J++ 6, der ligeledes kan hentes som trial.
Avatar billede stigc Nybegynder
06. juni 2000 - 01:16 #4
Sorry: Visual Cafe
Avatar billede pmn Nybegynder
06. juni 2000 - 17:23 #5
Til Stig!

Sorry til dig min ven :-)
Der er tale om Visual J++ fra Microsoft, der er i stand til at skabe en EXE-fil der kan køre på maskiner med Java Virtuel Machine installeret (default Win98). Prøv Igen!
Avatar billede stigc Nybegynder
06. juni 2000 - 19:07 #6
Jammen Visual Cafe kan lave en fil som ikke behøver noget som helst installeret. Lige som et kompileret c++ program. Den kompileren det simplethen om til pc kode! (ingen bytecode overhovedet!)
Avatar billede stigc Nybegynder
06. juni 2000 - 19:14 #7
Avatar billede stigc Nybegynder
06. juni 2000 - 19:16 #8
ups der er vist noget med en dll.
Avatar billede stigc Nybegynder
06. juni 2000 - 19:18 #9
mere her:

http://forum.java.sun.com/forum?14@@.eea5c4a

Faktisk et ude mærket forum til java spm! (altså java.sun.com)