Avatar billede 5e Nybegynder
08. marts 2002 - 22:35 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Seriøs kritik.. ;-)

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at få nogle konstruktive kommentaret til dette site 5e.dk

Tanken er enkelthed, og overskuelighed... er der lykkedes.. !? Det er ren html lavet med dreamweaver 4.0 ultradev.

Hvad kunne være anderledes ?

På forhånd tak
Rene
Avatar billede 5e Nybegynder
08. marts 2002 - 22:36 #1
eller www.5e.dk om man vil... ;-)
Avatar billede sfreak Nybegynder
08. marts 2002 - 22:39 #2
Ja, der mangler godt nok noget på sitet....
F.eks. et godt baggrundsbillede med 0'er og 1-taller.
og lidt 0111010001011000101010111-animation
samt nogen open-source projekter i C/C++ og Delphi.
Så ville jeg være meget tilfreds med sitet.
Avatar billede 5e Nybegynder
08. marts 2002 - 22:42 #3
undskyld jeg spørger hvad skulle 0101 tal gøre ved sitet og hvordan forbinder du det med arkitektur ?

Hvad mener du med "samt nogen open-source projekter i C/C++ og Delphi"
Avatar billede netweawer Nybegynder
08. marts 2002 - 22:51 #4
han mener noget mere proffesionelt.. dette kunne jeg lave da jeg var 12
Avatar billede krasmulu Nybegynder
08. marts 2002 - 22:53 #5
Ganske pæn side...
Øverst, hvor der står 5E og der bliver tegnet nogle kasser ved siden af, ville jeg mene, at det stjæler for meget opmærksomhed, når det bliver ved med at tegne sig selv... Lav så det kører et loop på højst tre gange, så man kan koncentrere sig om det væsentlige - nemlig indholdet!
Jeg har det ligesådan med den grønne prik ud for Forårs Nyheder, men det er selvfølgelig smag og behag :)
Lige en sidste finesse... Under diverse har du en stavefejl i ordet kompetence.
Ellers ganske pæn og dejlig enkel side, med et godt sprog
/Kras
Avatar billede 5e Nybegynder
08. marts 2002 - 23:02 #6
netweawer - ok men jeg har da en chance fo at blive ligeså go som dig da du var 12, jeg er kun 9 år nu....  ;-)

Krasmulu ok... det kan jeg godt se... ! at det måske distrahere lidt.

/Rene
Avatar billede tumben Novice
08. marts 2002 - 23:27 #7
ditto til krasmulu...og så den "STOP...ku du tænke dig en ny havestue blinker...det blir man sindsyg af at se på ...sæt hastigheden ned...ellers ganske ok  /tumben 4år :-)
Avatar billede swordcat Nybegynder
08. marts 2002 - 23:53 #8
Simpelt og nemt.
Avatar billede startfirma Nybegynder
09. marts 2002 - 08:10 #9
Jeg synes det er en flot side, logisk opbygning mv.

Dine billeder på siden burde måske være egne referencer. Det er muligt det er og at du har designet for B&O :) Det vil være mere troværdigt :)

Jeg ville finde på et andet ord end 'diverse'. Hvis du ikke har et ord der både dække projekter og referancer, så del det evt. op. Antal besøgende på din side er vel i princippet ligegyldigt. Det siger ikke noget om hvor god du er :)

Forårsnyheder ville jeg kalde Introduktionstilbud eller bare Tilbud :)

Med tiden synes jeg man skal kunne klikke på hver enkelt kompetence for at se en beskrivelse :)

Under design synes jeg dine forslag skal være klikbare. Det er ikke sikkert kunden forstå ord som idégenerering, og dermed kunne det linke til en beskrivelse. Ved klik kunne du dele det op således:

Hvad er idégenerering?
Problemstilling
Din løsning på problemet

Dine billeder under Freelancehjælp matcher ikke dine andre billeder.

Din pris er ikke meget hver med så mange forbehold. Hvorfor ikke sige 350,- inkl. papir kørsel etc. Dine kunder kan måske ikke overskue hvad prisen er når ikke engang papir er medregnet :)

Mit generelle indtryk er rigtig godt. En flot side der kan det den skal uden alt for meget braller. Det ses efterhånden sjældent på en designside idag. Mange af de sider jeg har anmeldt som kan kategoriseres sammen med din, der skal jeg lige igennem en hel flashvideofilm før jeg kommer til kernen. Jeg synes det er en rigtig flot præsentation af din virksomhed.

Jeg ønsker dig alt mulig held med det.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. marts 2002 - 10:44 #10
Hvad angår om siden er enkel kan jeg kun sige at det har du ramt. Men for at nå at siden er overskuelig, synes jeg der er et par ting du skal lave om.

Brug nogle tynde streger, til at indramme de forskellige dele. (menu + tekst), dit side har en tendens til at flyde lidt sammen efter min mening.

Derudover synes jeg ogsp at du skal slette de kasse, der bliver bygget op streg for streg for oven på siden. Hvorfor skal de være der?
Avatar billede startfirma Nybegynder
09. marts 2002 - 10:55 #11
Jeg vil godt erklærer mig enig i at din side er lidt for nytårs-agtigt. Ting der blinker og bevæger sig er måske ikke vildt stylish. Prøv minimerer det så meget som muligt :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede 5e Nybegynder
09. marts 2002 - 11:33 #12
kanon... jammen det er utrolig som man selv kan se det når man nu får det at vide... jeg er faktisk temmelig enig i jeres tilkendegivelser !

Jeg vil nu lave en omfattende "renovering" af sitet.
Melder lige tilbage senere for at replye jeres udsagn...

Foreløbig tak !

René
Avatar billede startfirma Nybegynder
09. marts 2002 - 11:37 #13
René>

Hvis jeg var dig så ville jeg lukke dette spørgsmål, og så oprettet et nyt når du kommer med v.2 :)

Ellers får du ingen tilkendegivelser fra andre brugere end os der har set dit website :)

Kun et forslag :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. marts 2002 - 12:53 #14
Jeg er helt enig med startfirma (09/03-2002 11:37:47)
Avatar billede 5e Nybegynder
09. marts 2002 - 14:17 #15
Ok gutter... endnu engang tak for hjælpen

sfreak / lidt 0111010001011000101010111-animation kan jeg ikke forbinde med sitets indhold.

netweawer / ja men de må jeg så forøge mig, jeg håber at få en bedre maskine til min 10 års fødselsdag.

krasmulu / yeppe jeg kan se hvad du mener jeg vil minimere de tegnede kasser til ½ størrelse samt lade dem loope 3-4 gange... ja en lille stavefejl rettes. Takker ! ;-)

tumben / Ja.. det kan godt være det banner lige er "krads" nok.. jeg prøver at tæmme den lidt... ;-)

swordcat / Ok.. ja så har jeg da opnået lidt.. ;-)
startfirma / God og fyldestgørende kritik ! ja det er godt nok egne referancer, men netop hjørnet af Tvét er ikke, men jag ville gerne forsøge et billede som kunne illustere designsiden... prøver et andet..
ja besøgstallet er for så vidt irrelevant for andre end mig selv.. fjernes ! ja Introduktionstilbud er go, her kan jeg jo bare på selve siden undrekategorisere det som et forårstilbud.
Absolut ingen dum ide, med detalieret underkategori til de forskellige kompertancepunkter. Det samme gælder også på design siden..(det kommer nok med i V.4 - ;-)  )
Hmm.. ja først synes jeg egentlig at prisen er ganske overskuelig, men rigtig nok hvor mange materialer skal der til, og hvad vil det så koste tænker kunden jo nok.... hmmm.. den tygger jeg lige på ... ;-) ja siden skal ihvertilfælde ikke virke nytårsagtig, så jeg må lige minimere alt det bevægelige...  Mange tak for hjælpen er du klar igen til V.2.0 ?    ;-))

jakobclausen / det er bestem ikke så tossen en ide med at indramme/dele siden lidt op med nogle tynde streger. - det skal jeg lige snuse lidt til.. ;-) Ideen med kasserne er som blot at man visuelt får indtyk af noget med noget tegneri, m.m men det kunne godt være mere diskrete, og så kun loope 3-4 gange.. !?  ;-) Takker !

jeg vil lægge en besked i dette spørgsmål, når vi er klar til V.2.0 så i evt. ved besked.

Tak for hjælpen !

René
Avatar billede startfirma Nybegynder
09. marts 2002 - 14:20 #16
Hej René

Jeg er klar til v.2, du smider bare en besked. Glad for at du kunne bruge min feedback :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede 5e Nybegynder
18. marts 2002 - 00:37 #17
Hej igen...

Jeg har nu foretaget div rettelser, så mon ikke jeg kunne kalde den V.2.0 nu ?
ja nu kan det jo være svært at huske v1.0 men prøv.. aligevel ;-))

På forhånd tak !

René
Avatar billede 5e Nybegynder
18. marts 2002 - 00:41 #18
Ny vurdering oprettet !
se spm. http://www.eksperten.dk/spm/186439

René