Avatar billede hono Nybegynder
08. marts 2002 - 16:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

cs mod computeren

Hvis man har cs 1.3 installeret kan man så spille mod computeren, på sin egen maskine? I så fald hvordan? Skal man downloade nogle filer?

På forhånd tak

Hono
Avatar billede first-8 Nybegynder
08. marts 2002 - 16:58 #1
Du skal downloade bots. Du kan downloade dem direkte fra dette link:

http://mikepj12.tripod.com/RB_Ver1.zip

Der er vidst en hjælpe-fil med i pakken (NB! Det kræver WinZip at hente filen)
Avatar billede deacon Nybegynder
08. marts 2002 - 16:58 #2
Ja, der findes de såkaldte bots...
Her er en af dem du kan downloade

http://www.3ddownloads.com/?file_id=151216
Avatar billede stargate1000 Nybegynder
08. marts 2002 - 16:59 #3
Jeg spiller med RealBot 2.5 og det synes jeg er godt.

Jeg har også prøvet PodBot, men det er ikke nær så godt!!

Find den på http://bot.counter-strike.net/realbot/
Avatar billede first-8 Nybegynder
08. marts 2002 - 16:59 #4
Hm.. linket virkede ikke ;( Finder lige et andet...
Avatar billede deacon Nybegynder
08. marts 2002 - 16:59 #5
POD BOT er fine nok!
Avatar billede first-8 Nybegynder
08. marts 2002 - 17:00 #6
Avatar billede jimsim Nybegynder
08. marts 2002 - 17:00 #7
Ja der skal du bruge noget der hedder bots, du kan hente en af mange her: http://bot.counter-strike.net/realbot/downloads.html
Her kan du læse hvad du skal gøre for at "add'e" bots til dit spil:
http://bot.counter-strike.net/realbot/howto-play.html
Avatar billede gzu Nybegynder
08. marts 2002 - 17:14 #8
Det er mange forskellige bots... mange af dem er på www.m-a-c.dk under files & updates..!
Avatar billede hono Nybegynder
08. marts 2002 - 17:23 #9
first-8 >> Nu har jeg downloadet den der fil du gav link til. Jeg har pakket den ud i samme mappe som cs ligger i. Hvad skal jeg nu gøre for at det virker. En udførlig forklaring udbedes ;)

Hono
Avatar billede hono Nybegynder
08. marts 2002 - 17:34 #10
når jeg går ind under "custom games" kan jeg nu se at der er blevet installeret nogle bots, som jeg kan aktivere. Men muligheden for spille er der ikke. Er det nogle bestemte indstillinger jeg skal sætte?

Hono
Avatar billede hono Nybegynder
09. marts 2002 - 18:36 #11
takker for svarene. Hvis jeg skulle fordele pointene mellem alle der svarede, ville det blive 3 points til hver, og det rykker jo ingen steder, så det bliver først til mølleprincippet. First-8 : The winner takes it all! Værsgo og tak forhjælpen.

Hono
Avatar billede first-8 Nybegynder
09. marts 2002 - 19:28 #12
Tak for points.. Fandt du ud af, hvordan man gjorde?

Du unzipper i Half-Life eller cstrike dir'et. Og når du så er inde i et spil så trykker du på ´-tasten, og så kommer der en menu frem.

Go' Fornøjelse ;)
Avatar billede hono Nybegynder
09. marts 2002 - 19:30 #13
first-8 >> Nej jeg fandt egentlig ikke ud af det, for det var en ven jeg var ovre hos i går og hjælpe med det, så jeg har ikke haft mulighed for at prøve mig frem siden da. Men tak for tippet, det skal jeg viderebringe ham, det bliver han glad for!

Hono