Avatar billede sfreak Nybegynder
08. marts 2002 - 11:51 Der er 61 kommentarer og
1 løsning

Til Admin, Andreas og mange andre!

Som borger har man vel pligt til at meddele hvis der er begået en forbrydelse

Jeg vil bare lige sige til dig, Andreas, at du kan score kassen på at lægge sag an mod http://www.novaishot.dk/eclone/
for brud på ophavsretsloven.
Og kan du bevise, at Eksperten.dk's kildekode er blevet kopieret og modificeret, kan du lægge endnu en sag an, for dokumentforfalskning, men dette kræver så nogen beviser mere en dem vi har på http://novaishot.dk/eclone/

Avatar billede startfirma Nybegynder
08. marts 2002 - 11:54 #1
:)))

Admin gad ikke lukke www.xperten.com og så gider han nok heller ikke lukke denne :D

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede teko Nybegynder
08. marts 2002 - 11:54 #2
Nu igen er det ikke sket før?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 11:55 #3
sfreak: LAME!

"Welcome to EClone. EClone is a personal challenge to see if I was able to create a site/system with a concept that matches the concept of www.eksperten.dk.

Please read this very important note !"

"Very Important Note !

This site is not intended to be used as a site like Eksperten.dk, because that would get me in serious trouble (and probably also get me a nice little lawsuit on my a** too ..).

I do, however, encourage people to signup and test the system as much as you can. If the system crashes due to an action taken by you - don't worry, I can restore it in a couple of minutes. Just make sure you notify me about it :-)"

I rest my case!

Brud på hvilken lov ? Eksperten.dk har ikke hverken patent eller copyright på ideen bag systemet (et forum hvor man tildeles, kan tjene og give point).

*INTET* kode er taget fra Eksperten! *ALT* er skrevet fra bunden, så STFU!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. marts 2002 - 11:56 #4
for fa'en hvor er det plat det der..altså siden...

det er jo en direkte kopi...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. marts 2002 - 11:56 #5
prøv dog lige at læse hvad der står nederst på siden...

<citat>
Very Important Note !

This site is not intended to be used as a site like Eksperten.dk, because that would get me in serious trouble (and probably also get me a nice little lawsuit on my a** too ..).

I do, however, encourage people to signup and test the system as much as you can. If the system crashes due to an action taken by you - don't worry, I can restore it in a couple of minutes. Just make sure you notify me about it :-)
</citat>
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 11:56 #6
(PS. Jeg er sole creator af EClone)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. marts 2002 - 11:57 #7
hehe, tdaug øhhh invisibleman som du siger*LOL*
Avatar billede dmcn Praktikant
08. marts 2002 - 11:57 #8
*LOL* OWNED! :D
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. marts 2002 - 11:57 #9
ztyxx > kan godt være..men du må indrømme..det ligner eksperten på en prik..

det er lidt lamt..
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 11:58 #10
Men nu vi er i gang må du da også godt gøre Chart.dk opmærksom på min 98% kopi af hot.chart.dk som jeg engang lavede i ASP. Den ligger forøvrigt til download på netcoders.dk - sjovt nok ejet af folkene bag chart.dk ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. marts 2002 - 11:58 #11
BTW det hedder forslag, ikke foreslag, som står under Eclone :-)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 11:59 #12
bundgaard: Hvis du havde taget dig tid til at læse min note ...
Se point antal på brugeren på placering #1 ... 666.666 .. ligner det noget der bruges seriøst ?`Nåå ja .. check da lige spørgsmålene nu du er i gang ;)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
08. marts 2002 - 11:59 #13
Men du har ret.. den ligger besnærende tæt på både design og opsætning..

Admin - sagsøg ham - Thomas Daugaard - er vist ham der har copyrighted siden... copyrigthed?!.. tsk, tsk... Han har jo tyvstjålet Experten konceptet - og ikke nok med det - samme farver, samme opsætning samme det hele.. men det er bare på engelsk den anden....
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 12:00 #14
ztyxx: Stavefejl? På min side? *arrg* .. der må ha' været mad i tastaturet den dag ;)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
08. marts 2002 - 12:00 #15
ja de har da så mange navne idag, men de har ingen ideer selv. Så er man jo nødt til at låne for at komme ind og hente sine 15 minutters berømmelse
Avatar billede startfirma Nybegynder
08. marts 2002 - 12:00 #16
Invibleman>

Du må simpelthen have for meget fritid :))

Sfreak> Det er ikke dansk lovgivning du skal satse på :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. marts 2002 - 12:01 #17
invisibleman > har godt læst den..og har godt set nr. 1..

men stadig....synes det er liidt lamt at lave sådan noget..

men okay..det er din fritid, du bruger..og der er intet ulovligt i det..så du har min accept ;)
Avatar billede sfreak Nybegynder
08. marts 2002 - 12:01 #18
Jammen okay, Invisibleman, hvis du siger du ikke har kopieret koden, jammen så tror jeg da på dig. Men uanset hvad, så er det stadig ulovligt, at lave noget, med præcis samme design, præcis samme katekorier osv.
Jeg meddeler bare, for at være venlig, at dette altså er ulovligt.
Men du bestemmer selvf. selv. Lukker du siden, sker der ingen ting. Lukker du ikke siden, jammen så løber du den risciko, at Andreas måske (hvis han gider) lægge sag an. Men du bestemmer selv, det er DIG der løber risikoen.
Jeg kunne jo bare være ligeglad.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
08. marts 2002 - 12:02 #19
invisbleman - jeg forstår bare ikke - du siger at du har kodet alt fra bunden, men du må da indrømme at det ligger MEGET tæt op ad Eksperten. Samme farver, som jeg skrev før, og samme alting... Det er muligt at du har kodet den selv, men når man ved hvordan man skal kode det, fordi man blot kopierer hvad man har set, er jo ikke så svært.

Det svære er at finde på konceptet og opbygningen, og der er du tydeligvis inspireret af Eksperten.

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke helt fra starten skriver dit formål med siden, så INGEN er i tvivl om hvad dine hensigter er. Det skal ikke ligge som en fodnote gemt bag et link.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 12:03 #20
fastwrite: *suk* er nu ved at være godt træt af lamerz (med Z) som dig ..
Jaaa ! Sagsøg mig .. vil i ik nok !? Det kunne være sjovt at prøve ...

"Men .. ærede dommer, der står højt og larmende at sitet ikke er ment til seriøs brug, men som test site. Og se spørgsmålene .. det er lutter test spørgsmål. Brugeren på placering nr. 1 har 666.666 point ... det har jeg givet ham for at teste. Ser det seriøst ud !?"

"Case dismissed!"
Avatar billede dmcn Praktikant
08. marts 2002 - 12:03 #21
*LOL* Hvad har i ondt i røven over? Sitet bruges jo ikke! - hvilket både kan ses på antallet af brugere, seriøsiteten på stedet, samt spørgsmålene stillet!

Han lavede sitet som en personligt udfordring - siden hvornår er det blevet ulovligt? FFS, det her er underholdende. :)
Avatar billede dmcn Praktikant
08. marts 2002 - 12:05 #22
fastwrite : Tror du det er nemt at kode et site som eksperten? Tror du man kan lure al den bagvedliggende kode bare ved at kigge på sitet? Tag dig sammen, og kom igen når du ved hvad du snakker om.
Avatar billede dmcn Praktikant
08. marts 2002 - 12:08 #23
fastwrite : Sammenlign det med Windows - der er mange millioner brugere af det i verden - hvis det var så nemt at kode noget, når man kan se det, tror du så ikke der var flere tusinde "Blindows" derude?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
08. marts 2002 - 12:08 #24
invisbleman - jeg forstår ikke hvor du kalder mig for en lamer, men dig om det. Selvom en bruger har det antal point, som skal vise at siden ikke er seriøst ment, er du stadigvæk så tæt på Eksperten. Hvis du lavede et Mærks logo som også bare var for sjov, og smed ud på Internettet til alles beskuelse, et logo som mindede MEGET om originalen, så kan du være sikker på at de nok skal komme efter dig!

Det er muligt at du vil afprøve dine skills i programmering, og der tager jeg hatten af, hvis du har kodet det hele selv. Det må have taget sin tid. Respekt for det.

Stadigvæk synes jeg ikke at du skal lave din very important note bag et link. Det skal skriges ud på forsiden, så der ikke er nogen tvivl...

Men hvad er baggrunden for at lave en clone af Eksperten, udover at afprøve dine evner? Hvorfor ikke lave din egen, i stedet for 'blot' at kopiere andres værker?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. marts 2002 - 12:08 #25
sfreak>> nettet består af 99% kopier af den sidste %, så slap lige af, hvad???
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 12:09 #26
nordicwolf: "Så er man jo nødt til at låne for at komme ind og hente sine 15 minutters berømmelse"

Bad jeg om den såkaldte "berømmelse" ? Nøøø ...

startfirma: Aaalt for meget ...

sfreak: "Jeg kunne jo bare være ligeglad." Men nææ nej, du skulle absolut gøre et kæmpestort nummer ud af det ... istedet for silently at skrive en email til info@eksperten.dk

Men så langt tænker du jo ikke ...

Sitet bliver ikke lukket. Det er et test site for mine private projekter.

fastwrite: "Samme farver, som jeg skrev før, og samme alting... Det er muligt at du har kodet den selv, men når man ved hvordan man skal kode det, fordi man blot kopierer hvad man har set, er jo ikke så svært."

God dammit man! Farverne er *ikke* E's farver. Fade har jeg SELV lavet (bliver forresten også brugt på fotx.net ..)

Hvilken del af "Personal challenge" fik du galt i halsen !? Jeg ville se om jeg kunne lave et system magen til E., og det kunne jeg (med visse små mangler). Og hvorfor ? Fordi et eller andet sted vidste jeg jeg kunne ..

Og tænk engang - jeg kunne måske endda tjene penge på det, bruge det som reference eller whatever.

"Jeg forstår ikke hvorfor du ikke helt fra starten skriver dit formål med siden, så INGEN er i tvivl om hvad dine hensigter er. Det skal ikke ligge som en fodnote gemt bag et link."

*gaab* du er trættende! Hvilken del af "Please read this very important note !" er så uforståelig at det KRÆVER at man scroller ned på siden for at finde min note !?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. marts 2002 - 12:09 #27
flueknepperi...

Folk burde efterhånden kende den gode Daugaard godt nok til at vide, at sitet ikke er ment som en konkurrent eller andet til Eksperten. Det står jo endda larmende tydeligt på siden. Og lur mig om ikke Admin kender til sitet. Det er jo ikke noget han lige har lavet i weekenden :)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
08. marts 2002 - 12:11 #28
normality - nej, det er ikke nemt at kode som Eksperten ser ud. Og nej, man kan ikke lure koden af, men du må da indrømme at det er lidt nemmere når man ved hvordan strukturen skal være på ens opsætning. Det er jo oftest det der tager længst tid!

Og jeg tror du har misforstået hvad jeg skrev. Jeg mente ikke at det var nemt at kode et site, jeg mente at det var nemt når man han havde en opsætning at gå ud fra.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 12:12 #29
fastwrite: "Stadigvæk synes jeg ikke at du skal lave din very important note bag et link. Det skal skriges ud på forsiden, så der ikke er nogen tvivl..."

Open your eyes .. den *står* på forsiden!
At du kører en lavere opløsning end jeg gjort da jeg lavede sitet (1280x1024) kan jeg ved den søde grød ikke tage mig af ...

"Men hvad er baggrunden for at lave en clone af Eksperten, udover at afprøve dine evner? Hvorfor ikke lave din egen, i stedet for 'blot' at kopiere andres værker?"

Okay .. back to "Personal challenge" ... og som reference. At lave et system magen til E. tager saguedeme lang tid .. og kræver at man ved hvad man laver. Og det ved folk! Mit system har faktisk flere funktioner end E. - velfungerende vel at mærke. Og det viser bare hvad jeg kan ..
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2002 - 12:14 #30
Skal vi se at få lukket her???
invisiblemans egen forklaring siger vist det hele :)

invisibleman> det var DET design de skulle have brugt på eksperten.dk :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. marts 2002 - 12:14 #31
tsk tsk, Thomas du er sq en værre en, iihhh altzå....
Avatar billede dmcn Praktikant
08. marts 2002 - 12:14 #32
fastwrite : Opsætning er nok det sidste jeg lige ville overveje, hvis jeg skulle programmere backenden til et site. Og det er det Thomas har gjort - programmeret backenden, og smidt det ind i et kendt design.

"Jeg mente ikke at det var nemt at kode et site, jeg mente at det var nemt når man han havde en opsætning at gå ud fra."

Du ved stadig ikke hvad du snakker om.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2002 - 12:14 #33
design = system (en lille tastefejl :) )
Avatar billede fastwrite Nybegynder
08. marts 2002 - 12:16 #34
Det er ikke for at kaste galde at jeg skriver alt dette, men som grafisker og designer ved jeg at det sværeste er at finde på noget - det er straks nemmere hvis man har set hvad andre har lavet, og kopiere dette, hvis man vil.

Jeg synes det er kanont programmeret, og jeg har muligvis misforstået hensigten med hjemmesiden. Men at det ligefrem står larmende tydeligt på siden, synes jeg nu ikke. Du kunne jo skrive "Et lille eksperiment for at se om jeg kunne lave noget tilsvarende.", eventuelt med en farve man lægger mærke til med det samme.

Hvis jeg har lavet noget grafisk og publicerer på nettet, har jeg copyrigth på det, hvis jeg så ser at en anden har lavet en meget tro kopi af mit arbejde, kan jeg da godt blive lidt knotten, hvis ikke han kreditterer mig. Daugaard kunne godt gøre mere ud af kredittere Eksperten, i stedet for blot at skrive "...to see if I was able to create a site/system with a concept that matches the concept of www.eksperten.dk."
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. marts 2002 - 12:18 #35
hvorom alting er, må det jo være op til ophavsmændene for eksperten om der skal tages skridt mod invisibleman, det kan aldrig være op til os, så skulle der mon ikke lukkes nu
Avatar billede fastwrite Nybegynder
08. marts 2002 - 12:21 #36
Normality - du kan da ikke bare skriv "Du ved stadig ikke hvad du snakker om." - hvad mener du? Kom med en begrundelse. Det er da nemt nok at kaste galde i hovedet på hinanden - jeg har skrevet at jeg tager hatten af for hans kodning. Det er da flot at han har fået lavet så flot en kode, men det er også muligt at jeg mere tænker på det grafiske og ikke lige så meget på kodningen.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 12:22 #37
john_stigers: Yeps .. det kunne være fedt :) De kunne også godt bruge nogle af mine funktioner .. f.eks. nickchange .. fil upload til spørgsmål osv.

fastwrite: Intet grafif er kopieret. Layout .. af det gamle E. (v2), ja .. men det er stadig skrevet from scratch.

Hvorfor skulle jeg skrive, måske dedikere forsiden, til at fortælle om hvor godt Eksperten er, og at det <h1>KUN er et test site der IKKE er berenget til brug!</h1> og der <span style="font-size: 30em">takkes mange gange til Eksperten for et fedt koncept!</span>

??

Så jeg ingen grund til ...
Avatar billede sfreak Nybegynder
08. marts 2002 - 12:22 #38
Jammen lad os så sige det sådan, at hvis du istedet havde lavet et site, ligndende Microsoft's website, ja, så havde Microsoft lagt sag an med det samme - om det så er seriøst site eller ej, er ligegyldigt.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
08. marts 2002 - 12:22 #39
Jo ztyxx - lad os lukke.

No hard feelings herfra.
Avatar billede dmcn Praktikant
08. marts 2002 - 12:24 #40
fastwrite : Det er jeg overbevist om at du gør. Uden at kende til koden bag EClone kan jeg garantere dig for, at der er 7 gange så meget PHP som det HTML du ser.
Enig, hvis han selv skulle have lavet designet ville det have taget ham længere tid, men ikke noget mærkbart i forhold til den tid han har brugt på den bagvedliggende programmering.
Og indrøm det, eksperten.dk er ikke ligefrem banebrydende design, når det er bedst.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 12:24 #41
fastwrite: I could care less about the layout/graphics .. mit mål var at KODE et "Eksperten" .. ikke designe et ... systemet er lavet så et designskift ville være MEGET nemt .. nemlig med henbilk på hvis jeg f.eks. fik solgt systemet en dag ...
Avatar billede fastwrite Nybegynder
08. marts 2002 - 12:24 #42
Bortset fra det, kan jeg godt li' dine fadede baggrunde på menuerne.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 12:26 #43
sfreak: The sue me! Microsoft og Eksperten er også forskelligt ... (ud over the obvious ..) nemlig at i USA der sagsøger man fandme næsten hvis bare din nabo's hegn *ligner* dit .... det gør man ikke i Danmark.

Men et lawsuit skal være velkommen :) Jeg regner ikke med det bliver noget stort problem at komme ud af ...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 12:27 #44
fastwrite: No hard feelings, men en anden gang så lad være med at jump to conclusions før du har hørt begge parter ... (her mig, da sfreak vist allerede har præsenteret sin fint ..)

Og tak :o) (fadede menuer)

(jeg kan ikke gøre for det engelske .. det kommer når jeg bliver lidt halvgal... så kan jeg ik huske de danske equivlents ;o)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
08. marts 2002 - 12:27 #45
normality - nu er jeg ikke nogen hardcore programmør, men jeg ved da udemærket hvor kode der skal til at lave nogle ting som man regner for normale på en hjemmeside.

Og jeg har aldrig givet udtryk for at Eksperten har et flot design.. tværtimod.. første gang jeg var herinde for lidt over 2 år siden flygtede jeg i rædsel igen.. men kom dog heldigvis tilbage :o)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
08. marts 2002 - 12:29 #46
hehe "jeg kan ikke gøre for det engelske .. det kommer når jeg bliver lidt halvgal... så kan jeg ik huske de danske equivlents "

Det var ikke min tanke at skulle gøre dig halvgal :o) Men indrømmet, jeg tog parti for hurtigt, netop fordi jeg tænker grafisk i første omgang, og først tænkte over den vilde kode bagefter..

Hvor lang tid har du forøvrigt brugt på den?
Avatar billede startfirma Nybegynder
08. marts 2002 - 12:30 #47
Invisibleman>

Hvad er den fulde idé med sitet?

Er det meningen den skal ligges til download så alle kan have deres egen eksperten på sit website?

Eller

Er det meningen at siden her kun skal fremstå som en præsentation af dine evner og dermed ikke fungerer som en eksperten ?

Om den er seriøs eller useriøs er lovgivningen jo fuldstændig ligeglad med hvis du på en eller anden måde realiserer eclone som et website og dermed en 'efterligning' af eksperten.dk :)

Hvad er formålet? Det vil jo kunne lukke munden på alle, i stedet for at sige den bare er lavet for at prøve kræfter med det. Du sletter den jo næppe når du er færdig :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 12:40 #48
startfirma:

Ideen var som jeg har fortalt, og som der står på sitet. At teste mine evner, se om jeg kunne.

Jeg laver altid små "personal challenges" for mig selv i ny og næ. Denne gang stod Eksperten så for "skud". Sidste gang var det Chart.dk's "Hot Or Not" jeg lavede i ASP.

At bruge det som en reference var også tanken.

Først teste mine evner, dernæst bruge det som en reference.
Til at starte med, da jeg begyndte, var ideen også at lægge hele systemet ud til fri download diverse steder når jeg blev færdig. Men det har jeg fået lidt betænkligheder ved, og har droppet den idé.

Ideen har *aldrig* været at "lancere" eller bruge "EC" som et seriøst site, altså som en konkurrent mod E.

For at besvare det kort (efter den lange her):

"Er det meningen at siden her kun skal fremstå som en præsentation af dine evner og dermed ikke fungerer som en eksperten ?"

Ja.

"Hvad er formålet?"
Teste mine evner, lave endnu en reference. Lære nye programmerings teknikker.

"Du sletter den jo næppe når du er færdig :)""

Nej. Så ville jeg umuligt kunne bruge den som reference.
Avatar billede sfreak Nybegynder
08. marts 2002 - 12:42 #49
Du siger man gør det i USA?
Jammen så må jeg vel også hellere fortælle dig, at jeg synes da også og har altid syntes amerikanerne gør det rigtige.
Jeg har det med at lægge sag an.
En gang var der en på skolen der slog mig. Jeg lagde faktisk sag an, og krævede 10 mio. kr. i erstatning. Der skete desværre ikke mere (tror sagen blev afvist)
Så pas bare på!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. marts 2002 - 12:44 #50
wow... har man hørt magen til naivitet :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
08. marts 2002 - 12:45 #51
Invisibleman>

Så er min mund lukket :)

Har bare lidt svært ved at se at når den er offentlig tilgængelig på nettet hvordan man så håndterer at det ikke bliver en kopi af eksperten.

Vil man nægte at komme med svar til eventuelle spørgsmål :)

..never mind

God vind med projektet

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 12:47 #52
sfreak: Well, I don't really give a rats ass what you think ...

Om du synes amerikanerne gør det rigtige har ingen indflydelse på hvad f.eks. Eksperten's admins ville gøre...

Du lagde sag an mod en der slog dig, og krævede 10 mio. kr. i erstatning ? Jeg ville have peget af dig og grinet så højt af dig at jeg var røget i brummen for foragt for retten!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. marts 2002 - 12:48 #53
invisibleman, lige lidt off topic...

Jeg har læst grunden til domænenavnet på www.novaishot.dk - men hvordan skal det læses? "Nova is hot" eller "Nova i shot"? ;)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 12:49 #54
nanoq: Det er jo helt vildt .. *G*

startfirma: Eventuelle "rigtige" spørgsmål vil blive slettet så snart jeg
opdager dem, hvis der skulle blive stillet nogle.

Takket være sfreak er der nu *endnu* flere der kender adressen, og jeg har ikke i sinde at ændre den :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 12:51 #55
nanoq: "Nova is hot" .. hmm .. den er du ikke den første der spørger til .. måske jeg skulle rette lidt ;o)
Avatar billede hojben Novice
08. marts 2002 - 12:59 #56
Invis > hrmf.. en mindre detalje.. udsend pass hvor er den ? *G*

Og det var da vist det HELE jeg ville komme med i denne "latterlige" sag mod en cewl coder...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 13:03 #57
*LOL* hojben, den mangler vist :( (noget skal man vel glemme ? *G*)

Tak for ros'en :o)
Avatar billede hojben Novice
08. marts 2002 - 13:04 #58
Well vi er jo nogen der er gamle i gårde herinde og kender hinanden "på lugten" right *GGG*

men anyway hvor er den så henne?? *hehe*
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. marts 2002 - 13:17 #59
hojben: Det' jo det :o)

Den er forsvunden gewesen ;) (=not done ;o))
Avatar billede sfreak Nybegynder
08. marts 2002 - 14:46 #60
lukket
Avatar billede eflow Nybegynder
09. marts 2002 - 13:41 #61
grineren læsning!

Invisibleman er og bliver en sej koder, om du vil det eller ej! og hvis man bare kender invisibleman lidt så ved man at han bruger _MEGET_ tid på eksperten, hvis det var en konkurent ville han nok ikke bruge tid her mere vel ?

desuden så har eksperten ikke ophavsret på konceptet, som er set mange steder, selv er eksperten jo sådan set lidt en klon af http://www.experts-exchange.com/

designet har han helt selv lavet, det er enda andre farver, helt ærligt, det det design han har lavet er noget af det mest brugte design i verden!!!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
09. marts 2002 - 13:43 #62
0WNED again! ;o)