Avatar billede killa_freak Nybegynder
07. marts 2002 - 22:19 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

My Website !!

Så, her er nogle nemme point at score.

http://dive.to/pzycho

Det er min hjemmeside, jeg kunne godt tænke mig lidt feedback angående dens udseende.
Avatar billede netweawer Nybegynder
07. marts 2002 - 22:20 #1
man bliver straks irriteret når pop-up banneret kommer lige midt på skærmen... jeg ville hvis det skal være der smide det et mere neutralt sted
Avatar billede netweawer Nybegynder
07. marts 2002 - 22:21 #2
det var sjovt vi har samme interesser bortset fra musik
Avatar billede netweawer Nybegynder
07. marts 2002 - 22:24 #3
ellers synes jeg at det er kedeligt at se på..... det er som om at den blå farve er mat og at den flyder ud af skærmen
Avatar billede netweawer Nybegynder
07. marts 2002 - 22:26 #4
og du ahr nogle virkelig lamme bmp filer.... dine links er fine i størrelsen..... men det er også det eneste positive jeg har at sige om det site :) sorry mate
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 03:13 #5
Må være noget jeg ikke forstår:) Du tilbyder webdesign på din side? Har du haft nogle kunder?
Avatar billede killa_freak Nybegynder
08. marts 2002 - 07:16 #6
Ja, jeg har haft kunder, bare ikke ret mange. Og hvad fanden har det med sidens udseende at gøre...
Avatar billede hasmi Nybegynder
08. marts 2002 - 07:27 #7
Bannerets placering er temmelig upraktisk.
Der er masser af plads til placeringen af den.
Overskriften er ikke let at læse. Bogstaverne ville ikke placere helt så tæt.
Forsiden ser meget tom ud.
Skillelinierne i menu-punkterne ville jeg ikke lave hvid, men "knækket" hvid.
Kan du ikke finde et andet billedet til forsiden!
Avatar billede hasmi Nybegynder
08. marts 2002 - 07:27 #8
rettelse: Bogstaverne ville JEG ikke placere helt så tæt
Avatar billede nicksos Nybegynder
08. marts 2002 - 07:30 #9
Er enig med netweawer... Designet er temmelig kedelig. Den blå farve på teksten er lidt for tæt på baggrundsfarven. Billedet er, efter min mening, for lille. Eller hvad med lidt mere fyldt i det store tomme rum omkring billedet... Men, det væsentligste problem er, at der er et par links nedenunder den første links linie hvor man kan kun se toppen af teksten...  Kan det være, at cellpadding på billedet er for store, eller måske skal der være et par <br> tags  i mellem de nederste links linie og billedet.
Avatar billede nicksos Nybegynder
08. marts 2002 - 07:33 #10
Og... hvis du er interesseret i kunst, prøv at kigge på min side, som jeg lige har ændret design på:
http://hjem.get2net.dk/Fallows/
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. marts 2002 - 08:02 #11
Jeg synes at siden er kedlig. Hvis du endelig vil have et billede af dig selv på forsiden, kan du så ikke lave et billede der er af lidt højere kvalitet.

Du får fortalt en del om dig selv, og dine hobbies, men du er nødt til at gøre noget for at trække folk til din side. Den virker meget død.
Avatar billede nicksos Nybegynder
08. marts 2002 - 13:38 #12
Jeg har lige kigget lidt på din kildetekst. Jeg kan se, at du laver dit head afslutning efter body'en. Jeg mener man skal placere "</head>" FØR du begynder body delen. Kan  det være derfor din nederste links line har hovedet skåret af?
Avatar billede killa_freak Nybegynder
08. marts 2002 - 15:02 #13
Nicksos --> Der er sq ikke noget der er skåret af, det er

body {
...
margin-bottom : 50px;
...
}

Hvis du ikke ved det, så er det bare ganske simpel CSS.
Avatar billede killa_freak Nybegynder
08. marts 2002 - 15:04 #14
Jakob Clausen --> Billedet er fin kvalitet, men sløret, tænk dig lidt om.

--- DISMISSED ---
Avatar billede hasmi Nybegynder
08. marts 2002 - 15:31 #15
Hvorfor afviser du, når du beder om feedback?
Kan du ikke tåle feedback? så lad hellere være med at bede om det!
Avatar billede killa_freak Nybegynder
08. marts 2002 - 15:53 #16
Jeg kan nemt tåle feedback. Men jeg vil godt hvae noget jeg kan bruge til noget. Hvor banneret er, det er sq da pisse ligegyldigt, det lukker man bare ned. Billedet, ja sådan ser det altså bedst ud, Dimsam.
Avatar billede hasmi Nybegynder
08. marts 2002 - 15:55 #17
konklusion: feedback er pisseligegyldigt!!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. marts 2002 - 17:43 #18
Du kan da ikke bare afvide alle svar, vi har da hjulpet dig. Og det er da også feedback du kan bruge til noget
Avatar billede nicksos Nybegynder
09. marts 2002 - 10:19 #19
Måske er det simpelt CSS, men sig hvad du vil, på linien med to links kan jeg kune se toppen af tekste, uanset mine skærmindstillinger. Så der ER en fejl et eller andet sted. du spurgte jo om feedback. Take it or leave it.
Avatar billede killa_freak Nybegynder
09. marts 2002 - 12:26 #20
Nicksos --> Ijaja, mange tak, men alle de maskine jeg har set siden på, er der ingen fejl, men tak alligevel...
Avatar billede killa_freak Nybegynder
09. marts 2002 - 12:26 #21
Under alle omstændigheder, så er der en der skal have pointene, så send et svar en af jer. Den der kommer først til møllen får først malet...
Avatar billede nicksos Nybegynder
09. marts 2002 - 14:02 #22
Designet, som er minimalistisk, er god nok, hvis du er tilfreds med det. Det er squ underligt med de to links der er skåret af på min skærm. Ét forslag: Lav lidt mere luft mellem banneren og linksene (et ekstra linie eller to). Flotte Viper billeder; Hvad med forstørrelser?
Avatar billede killa_freak Nybegynder
09. marts 2002 - 14:04 #23
Nicksos --> Hvad er det for at banner du snakker om ??
Avatar billede nicksos Nybegynder
09. marts 2002 - 18:13 #24
Nåh... ok, jeg mener dit logo "killa freak". Den er lige lovlig tæt på dine links linier, synes jeg. Men, hov... jeg har lige kigget igen, og synes alligevel at afstanden er ok.