Avatar billede cool-wil Nybegynder
06. marts 2002 - 19:16 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

nem opgave til en god delphi programmør

Vi er ved at åbne en ny portal, og skal bruge et lille program til hjemmesiden.
Programmøren skal være mellem/god til at programmere brugervenlige programmer, og programmet er ikke alt for advanceret..

Løn: der bliver tildelt et gratis domæne og et stort webhotel til den som laver det, når vores portal kommer op..
på en 155 mbit linie, med php/mysql osv.

Nogle der vil høre mere?

mail: wil@1domain.dk

Avatar billede cms Nybegynder
06. marts 2002 - 19:19 #1
meget gerne
cnt@cnt.dk

Christian Scheuer
Avatar billede deacon Nybegynder
06. marts 2002 - 19:22 #2
også her... cypher@mail1.stofanet.dk
Avatar billede deacon Nybegynder
06. marts 2002 - 19:25 #3
hvordan fungerer det, skal man lave mere end een ting, og efter det hører man ikke mere fra den han arbejder for.. og selvfølgelig får sit webhotel?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
06. marts 2002 - 20:14 #4
ideen er at scriptet/programmet bliver lavet til mig/portalen
og vi må så lave ændringer i den, og desuden kan vi tilkalde jer en gang vedr. hjælp hvis der er noget...er det ok?

webhotel gælder for ½ år, fra den dag vi åbner( serveren er snart hjemme)
Der efter kan vi finde en yderst fair pris for mere tid hvis i vil...

Kan det gå?

Vi er p.t en nonprofit portal, derfor kan vi ikke direkte tilbyde penge, men tilbyder i stedet ef webhotel, med det hele.

Serveren som webhotellet kommer op på, er vi så småt ved at få på plads, og vi leaser den igennem et af danmarks bedste udbydere...og hurtigeste.

wil/

kontakter jer senere
Avatar billede cms Nybegynder
06. marts 2002 - 20:17 #5
:)
Avatar billede deacon Nybegynder
06. marts 2002 - 21:04 #6
"og desuden kan vi tilkalde jer en gang vedr. hjælp hvis der er noget...er det ok?"

hvor længe varer det?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
06. marts 2002 - 21:33 #7
det med hjælp, det er bare hvis vi har opsætnings problemer eller noget, og vil kun være i opstarts fasen:-)

Skriver når jeg har set venner, om ca. 40 min:-)

wil/
Avatar billede deacon Nybegynder
06. marts 2002 - 21:52 #8
kan du nævne hvad nogle af programmerne vi laver skal kunne bare sådan noget af det?
Avatar billede ziron Nybegynder
06. marts 2002 - 22:00 #9
vil da også gerne hører lidt mere ziron@wanadoo.dk

/ZIRON
Avatar billede cool-wil Nybegynder
06. marts 2002 - 22:08 #10
Programmet skulle være forholdsvist nemt at lave.
Det handler p.t om en ekstra hjælpe toolbar som f.eks. http://www.epunkt.dk/showChannelPage.php?channel=kanal_ebar eller google.com
Resten fortæller jeg om, via email meget snart:-)

wil/
Avatar billede cool-wil Nybegynder
06. marts 2002 - 22:49 #11
Mail sendt til:
Cms
Deacon
Ziron

Feedback tak:-)

wil/
Avatar billede hmm_t Nybegynder
07. marts 2002 - 23:08 #12
Kan jeg nå at få en?
hmm_t@hotmail.com
Avatar billede cool-wil Nybegynder
08. marts 2002 - 11:51 #13
mail sendt til hmm_t

wil/
Avatar billede cool-wil Nybegynder
15. marts 2002 - 13:39 #14
hvordan går det med det her spm, er der nogle der vil påtage sig opgaven, eller skal jeg lukke ned?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
25. marts 2002 - 16:56 #15
lukker ned...
wil/