Avatar billede sus Nybegynder
31. maj 2000 - 09:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pop-up med overskredne leveringstider

Kan der i Concorde XAL aktiveres en funktion med daglig pop-up af ordrer (bestillinger/indkøb, hvor leveringstiden er overskredet. NB! Evt. rykkerlisten der automatisk popper op, når Concorde XAL startes af den pågældende bruger.
Avatar billede dma Nybegynder
04. juni 2000 - 13:52 #1
Ja, det kan lade sig gøre. Ved start af programmet afvikles kørslen Autoexec.xal. I bunden af denne kørsel kan du kalde den ønskede rapport afhængig af hvilken bruger der starter. F.eks.:

IF CurUserId() == 1 (Supervisor) THEN
    PROCESS #Proc_RepRun "Report= ....."
ENDIF

I starten af denne rapport kan der så laves en automatisk udfyldning af afgrænsning. Rapporten igangsættes automatisk med #QT_Execute.

Avatar billede sus Nybegynder
05. juni 2000 - 20:47 #2
Mange tak!
Avatar billede ulricho Novice
02. november 2000 - 22:59 #3
Hvordan er det lige, man får #QT-Execute aktiveret også?
Avatar billede dma Nybegynder
03. november 2000 - 16:59 #4
Den kommando ligger i macrobiblioteket QUERY.
Kommandoen indsættes i Inittriggeren på rapporten som:
#QT_Execute

Avatar billede ulricho Novice
12. januar 2001 - 18:15 #5
Jeg synes, jeg har prøvet meget, men jeg får det ikke til at fungere.

#QT_Execute(Rapport) - denne linie skal for det første tilføjes en rapport! Er det nok?

Dernæst får jeg en fejl, fordi jeg ikke har angivet udskriftsenhed, f.eks. skærmen. Hvor gør jeg det?